Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alv til min hanhund
  • #1   28. maj 2009 er din hund tjekket for HD/AD og mental-testet?

• #2   28. maj 2009 Jeg fatter altså ikke det der?? Har I set hvor mange blandings hunde der er til salg lii nu?? Og især nu med alt det i medierne kan det kun blive sværere at få afsat hvalpe af disse racer... jeg synes det er hul i hovedet..., menningsløs avl..

• #3   28. maj 2009 Opret en annonce i markedet.. Det er ikke tilladt at annoncere i forum.

Og det kommer selvfølgelig ikke mig ved, men hvad med at vælge en af alle de tusinder af hvalpe som søger nye hjem ?

• #4   28. maj 2009 ja jeg undrer mig også.... er sikker på, at du har en dejlig hund.. men det er vi mange der har.... dette giver dog ikke automatisk lyst til at avle på dem.
    Har du sat dig ind i avl, og hvad det kræver af dig og din hund, og som spurgt tidligere.. er din hun tjekket for HD, AD og andre arvelige sygdomme... mentaltestet????

Ud over det så som landet ligger nu, så vil jeg mene, at der slet ikke burde avles på tavleløse muskelhunde eller hvad vi nu skal kalde dem.

Der er jo ikke købere til alle disse hvalpe.. tjek marked... og hvor mange som lige pludselig skal af med deres 3 mdr. 4 mdr. 5 mdr... osv gamle hvalp.

• #5   28. maj 2009 så piger.. husk nu på, det kan jo være den søde lille hund selv har bedt om at blive far.. og så skal den jo have lov ikke?

men man må jo gå ud fra hunden er gennemtestet for sygdomme når man overvejer at bruge en blandingshund i avlen...

• #6   28. maj 2009 Jo se... det er jo en rigtig god idé at blande videre på i forvejen udskeldte racer... for til sidst er det reele hul-i-hækken-hunde som ingen ved hvad er, og som derfor ikke kan blive peget fingre ad.

Og nu ved I jo godt, at HD/AD/menalitet osv slet slet ikke har noget med avlen at gøre... hunden skal bare have frolic hver dag og ææææælskes... så bliver den så blid som et lam... eller er det lab??

• #7   28. maj 2009 Jeg har den holding at skal hunden ikke bruges i avl eller udstilling, hvorfor så ikke neutralisere... Diva blev stereliseret allerede som 6mdr..

• #8   28. maj 2009 trådopretter... ja kan godt forstå hvis du er smuttet igen.. og håber ikke du tager det her alt for personligt... men folk herinde er ved at have fået nok af tilfældig avl.. og specielt inden for muskelhundene.... som jo er udskældt nok pt..

Håber du er en helt "almindelig" person, som spørger herinde fordi du har brug for hjælp.

Det ville være en skam at avle på din hund, selvom den er en dejlig hund, som i elsker.

• #9   28. maj 2009 Tanja - ´nemmelig

Og hvalpene får jo kun de gode raske gener fra forældrene - alt det andet forsvinder jo når man mixer

• #10   28. maj 2009 Jøsses venner....

• #11   28. maj 2009 Ete sted hvor de kan lege? Prøv en hundeskov eller noget.....

• #12   28. maj 2009 Eller også er det en " se.. Jeg kan hidse HG op på under 3 sekunder" tråd

• #13   28. maj 2009 JUST US.

Du skal da ikke tale for højt, når du selv søger en til at lave blandinger med din am.

• #14   28. maj 2009 Kan overhovedet ikke se at man skal lave sådan en annonce bare fordi man skal være ironisk. ... pga et andet indlæg
    Beklager

• #15   28. maj 2009 JUST US *

Thumbs up herfra *G*

• #16   28. maj 2009 Charlotte -de vil gerne i kontakt med en tæveejer, hvis hund hannen kan få lov at parre;o)

• #17   28. maj 2009 Charlotte -Spørgsmålet er: er der nogen der har en tæve som min han må parre, så jeg kan få en hvalp efter ham?

• #18   28. maj 2009 Altså....kan ikke tage dette alvorligt, når opretter er væk(ikke svarer)....udelukkende lader til at være oprettet for at smide denne tråd, og end ikke har gidet oprettet sine hunde herinde...sorry, men synes helt ærligt, man som det mindste kan forventes at gide oprette sine hunde, inden man begynder at søge partner til dem....

• christina h
    christina h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #19   29. maj 2009 OK jesus christ..... Jeg er faktisk ved at oprette min hund herinde, men mangler nogen billeder som ikke er taget på min mobil.

Og ja min hund er faktisk testen også mentalt testen. SÅ tag lige en slapper med alle jeres beskyldninger der.

Vi vil gerne have hvalp på vores han fordi at vi godt kan lide den type for hund. Som er kort håret og som er en stærk hund.

Alt jeres ævl med at det er de forkerte mennesker som har disse hunde er noget bavl.

DET ER ALDRIG HUNDEN DEN ER GALT MED!!! MEN EJEREN.

Og jeg har haft en Amstaff også som absoulut var en af de mest blide hunde i verden.

Denne her tråd er startet fordi at vi kender nogen som har fået hvalpe på deres hund. Men det er vel ok med folk herinde så længe vi ikke snakker muskelhunde.

jeg syntes fandme nogen af jer herinde burde tage det roligt med jeres beskyldninger.
    Jeg opretter ikke nogen tråd og lader være med at svare, men har faktisk et arbejde og en famile at passe.

men IHHHHH tusinde tak for jeres åbenhed og helt klart loyalitet overfor pudler og divers små dyr

• christina h
    christina h Tilmeldt:
    maj 2009

#20   29. maj 2009 Og by the way!!!!!!!! Vi snakker jo ikke om bare at blande racerne..... Grunden til jeg laver den her tråd fordi jeg godt er klar over jeg har en blandingshund i forvejen og ikke interresseret i at blande ham med en 3 race.

Ellers kunne jeg bare have ladet ham hoppe på hvilken som helst frivillig hun hund........

Og jeg har tidligere adopteret to hunde fra et hjem..... men nu vil jeg gerne have en fra min egen... er det virkelig så forkert ude i det danske land?????

• christina h
    christina h Tilmeldt:
    maj 2009

#21   29. maj 2009 Til charlotte------ jamen meget undskyld... som sagt oprettede mig igår og er ikke helt inde i tingene herinde... men hold da op en velkomst komite!

• #22   29. maj 2009 Mener nu stadig, at man opretter sin hund, INDEN man søger en partner til den(hvis det er det du gør, for forstår heller ikke helt nu),

Personligt oprettede jeg mine hunde...og ventede uger, inden jeg begyndte at blande mig i debatterne herinde(for ligesom at vejre frmegangsmåden herinde).

• christina h
    christina h Tilmeldt:
    maj 2009

#23   29. maj 2009 Jeg oprettede også min hund igår! og skal jeg vejre fremgangsmåden herinde????

Hvad fanden tror I er I??????

Jeg må vel spørge om de ting jeg vil selvom jeg ikke har været her så længe.....

Det her er simpelthen for underligt!!!

• #24   29. maj 2009 Sådan christina H !!!

Godt du siger din mening for folk her inde er totalt nedladende specielt når det drejer sig om blandinger og nogle gange skammer jeg mig over at være medlem her på siden.

Mener det må være op til folk selv om de gerne vil have blandinger men jeg personligt har valgt min hund med tavle.

• #25   29. maj 2009 Christina - når du skriver din hund er testet - så vil jeg gerne høre hvor du har fået ham mental testet, da jeg har en veninde med en blanding hun gerne vil have testet, men det er umuligt at finde et sted der tester blandinger

Og hvad er hd/Aa status på din basse??

• christina h
    christina h Tilmeldt:
    maj 2009

#26   29. maj 2009 HD: B på hofter - AA: 0 på albuer. Så der er ingen problemer.

Vi fik ham mentalt testen via vores dyrlæge i Århus som har en dyre psykolog tilknyttet. Vi gjorde det i forbindelse med vores flytning i hus.

• #27   29. maj 2009 Hmm... så det er ikke de forkerte mennesker der har hundene, men det er aldrig hunden det er galt med men ejeren.

-den sætning giver altså ingen mening

• #28   29. maj 2009 Hold nu op folkens. Hvis christina vil have en hvalp er det også billigere for hende at lægge hanhund til end at gå ud at købe en eksisterende hvalp der mangler et hjem. Skide være med at der for at lave 1 hvalp altid vil være et spildprodukt på op til 10 hvalpe, men de er ikke vigtige.

• #29   29. maj 2009 hvis jeg var ny herinde, tror jeg sq jeg havde pakket mine sydfrugter og skredet igen.

Christina, Velkommen til HG. Håber du får glæde af at være her, trods 'velkomsten'.

god pinse til alle

• #30   29. maj 2009 Christina H : kan stadig ikke se at du skulle have oprettet en hund ??

• #31   29. maj 2009 christina H

Skrevet: 29-05-2009 10:04:58

OK jesus christ..... Jeg er faktisk ved at oprette min hund herinde, men mangler nogen billeder som ikke er taget på min mobil.
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    christina H

Skrevet: 29-05-2009 10:15:49

Jeg oprettede også min hund igår!
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Disse to indlæg hænger jo heller ikke sammen ??

• #32   29. maj 2009 Ok, vil så sige at om man har oprettet hund eller ej, har da ikek meget at gøre med om man er seriøs.

Om man vil avle på en hund af en race/blanding som sandsynligvis får en del stramninger, samt hvor markedet er temmeligt proppet har tilgengæld meget med seriøsitet at gøre

• #33   29. maj 2009 Hold da op her bliver råbt?

Er det ikke bare nemmere at finde en hund på den blå avis?

• #34   31. maj 2009 christina H så vil jeg håbe at du stiller samme krav til den tæve som skal være mor til din hanhunds hvalpe ! altså den tæve din hanhund parrer skal være HD & AD testet samt have mentaltest !
    Hvis du ikke stiller samme krav til tæven, så vil jeg sige at du er total useriøs !

• #35   8. jun 2009 shit det er pinligt at folk sviner folk til på den måde...hej Christina håber du finder en dejlig tæve til din hund og ikke høre på alt det P.. folk smider i hovedet på dig.
    knus janni

Kommentér på:
Alv til min hanhund

Annonce