1.151 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

drægtig lab - skulle have født i går drægtig lab - skulle have født i går

Hej min labrador skulle have født mandag da det var 63 dage siden den blev parret (ved et uheld uden vi så det)

Jeg har læst at den ikke må gå mere end et par dage over tid og det er så i morgen. Vi har løbende taget hendes temperatur og den ligger om okring 37,8-38,2.

Efter sigende skal den falde til 37 grader, og der vil gå ca 24 timer inden fødslen går igang.

Hvad gør jeg ... venter jeg endnu en dag eller tager jeg til læge med den i morgen ?

hvor alvorligt skal man tage det at den ikke må gå over tid ??

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drægtig lab - skulle have født i går
  • #1   13. sep 2011 Du kan evt. ringe til dyrelægen i morgen, og spørge om hvad de mener du skal gøre (:
    Eller hvis der er aftenvagt, så kan du ringe nu (:

• #2   13. sep 2011 Nu kan din hund jo have haft ægløsning flere dage efter den parring så det skal du ikke være nervøs for, det er ikke unormalt at de går flere dage over har hørt flere der faktisk først har født på dag 70.

• #4   13. sep 2011 hun virker ved godt mod og glad og har ikke feber så jeg tro umiddelbart det er som det skal være.

Hun var holdt op med at bløde den dag det skete og var bare toltal han-hunde-fikseret men æggene behover jo ikke nødvendigvis være blevet befrugtet den dag.

Grunden til at jeg er bekymret er at hun kun er parret en gang (kvalificeret gæt pga tidsrum) og hvis der kun er 1-2 hvalpe får hun ikke nødvendigvis veer og så kan det blive farligt... men hun har som sagt ikke feber så vi ser tiden an.... falder hendes temp ikke i morgen får vi hende scannet for at få at vide hvor mange der er og om der er liv i dem (vi har svært ved at mærke dem)

• #5   13. sep 2011 det synes vi også vi kan ... synes også vi kan mærke noget der minder om en hvalp ... men de sidder bare højt men de er ikke fodboldspillere smiley

• #6   13. sep 2011 ....men vi er ikke eksperter og har ikke prøvet det før så vi er ikke helt sikre smiley

• #7   14. sep 2011 Hvis man er i tvivl, hvorfor så ikke spendere nogle penge på at få taget røntgen eller scannet hunden?

Har du hele fødeapotektet klar? Druesukker, kalk og så fremdeles? Og hun er kørt på ekstra foder siden hun blev drægtig etc?

• #9   14. sep 2011 På forhånd undskyld TS. Mit spørgsmål har ikke noget med dit indlæg at gøre. MEN. Får en tæve ikke veer hvis der kun er en eller to hvalpe i hende???

• #11   14. sep 2011 Er du helt sikker på den overhovedet er drægtig

• #13   14. sep 2011 Hvordan ved du at hun blev parret hvis I ikke så det?

• #14   14. sep 2011 følger lige med

• #15   14. sep 2011 Nå på den måde. Men hun får jo så veer. Bare ikke så kraftige. For alt andet ville da være dumt. Tak for svar.

Kommentér på:
drægtig lab - skulle have født i går

Annonce