825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Rabies Vaccine og pas Rabies Vaccine og pas

Hej med jer. Min King skal til dyrlægen mandag til sin årlige vaccine og tjek. Derudover skal han have lavet pas og rabies vaccineres, er der nogen af jer andre der har pas og rabies vaccine der kan huske hvad i ca gav for denne omgang og om jeres hund var helt på toppen bagefter? dyrlægen sagde nemlig han godt ku blive lidt sløv af begge vacciner samtidig.. Hvis det passer vil jeg jo gerne tage fri resten af dagen, så han ikke skal være alene hjemme bagefter *ss*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rabies Vaccine og pas
  • #1   27. sep 2007 Mener at jeg gav kr 100 for pas og omkring kr 60 for radies vaccinen. Mine er altid blevet rabies vaccineret samtidig med den andre vacciner og jeg har ikke oplevet de har haft ubehag. Men der er sikkert forskel på det fra hund til hund...

• #2   27. sep 2007 kan ikke huske hvad vi gav for det men nico har også pas og rabies vaccination og så får han ormekur hver 3måned da han kører ind og ud af sverige smiley han har på intet tidspunkt været sløv overhovedet

• #3   27. sep 2007 Tabu var der ingenting at mærke på

mener jeg gav 60 kr for rabies og 80 for alm vaccine

• #4   27. sep 2007 oki tak alle, det lyder jo ikke så slemt så *ss* blir bare dejligt at få ordnet, for så skal vovsen her nemlig med mig til Spanien i 2 måneder smiley

• #5   27. sep 2007 Nu ved jeg ikke om du skal til Sverig med din hund, for så skal du lige huske på at efter rabies vacc. så skal der gå 120 dage og derefter en blodprøve for at se om den er ok og den har jeg lige givet 600 kr for.

Valdemar fik også begge sine vacc. og havde intet ubehag af dem, tror det blev ca 300 med undersøgelsen da han fik det.

• #6   27. sep 2007 hmmm ....ville lige undersøge hvilke regler der glæder når du skal have din hund med til SP

• #7   27. sep 2007 Modstander af HG`s logo: hos miin dyrlæge koster konsultation alene 450kr hehe så kommer alt det andet oveni , det dyre dyrlæger vi har på Amager hehe.. umiddelbart skal han ikke til Sverige, men Spanien, men skal man ha lavet samme blodprøve inden ved du det? Jeg er rimelig sikker på det kun er Sverige der har de der helt strikse regler nemlig

• #8   27. sep 2007 Ved det desværre ikke så du må lige høre din dr. dyr
    Bor selv på Amar' og er glad for min dr. dyr

• #9   27. sep 2007 Bor du i Sundby ???
    Kiggede lige på dine billeder og syns det æigner noget byggeri der inde fra

• #10   27. sep 2007 Enzo fik lavet hundepas i forbindelse med sin første vaccination og jeg tror det kostede omkring 100 kr. Rabies-vaccinen fik han også både til 1. og 2. vaccination til omkring 65 kr (tror jeg).
    Første gang han blev vaccineret skete der ikke rigtig noget, han var måske en anelse træt.
    Men 2. gang fik efter et par timer en allergisk reaktion med hævelse omkring øjnene og snuden. Var heldigvis hjemme og opdagede det ved, at han piskede rundt, kunne ikke finde ro og skulle hele tiden klø øjne/snude. Ringede til dyrlægen, som gerne ville se ham. Han fik en Cortison-sprøjte (mener jeg) og så sad jeg ellers med ham i 2 stive timer hos dyrlægen, indtil de synes at hævelsen var faldet tilstrækkeligt til at de turde sende ham hjem igen.
    Er spændt på om det var en engangs-ting.

Mhp. rabies-vaccinationen, så skal den jo tjekkes med en blodprøve efter 120 dage. Prisen på den er åbenbart lidt forskellig. Her hørt om dyrlæger som tager 1200 kr. Min dyrlæge skal heldigvis kun have 900 kr.

• #13   27. sep 2007 Mine har heller ikke haft problemer med at blive vaccineret med begge dele samtidig, men der kan selvfølgelig være undtagelser.

Det kræver bare at rabies vaccinationen har virket i 21 dage, når det er et EU land, og så skal den have en sundhedsattest fra dyrlægen, der erklærer at hunden er sund og rask og sagtens kan klare transporten. Det kan stemples ind bag i passet, det er gyldig i den henseende.

Jeg mener at jeg giver 150 kr for passet, og 60 kr for rabiesvaccinationen. Men flere dyrlæger tager o også honorar, som skal lægges oveni.

Go tur:-)

• #14   28. sep 2007 Den SorteSlyngel - Hvornår skal du rejse ?? Blodprøven til test af antistoffer kan først udtages efter 120 dage - dvs 4 mdr !!!

du kan læse her om hvad du skal være opmærksom på og hvilke regler der gælder når du skal have vovsen med til Spanien....

(link fjernet)

• #15   28. sep 2007 Hunden skal jo ikke med til Sverige, men SPANIEN, og der skal man ikke tage blodprøver......

Kommentér på:
Rabies Vaccine og pas

Annonce