{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

hunde dækken eller ej {{forumTopicSubject}}

jeg har jo lille coco, og har tænkt meget på at invistere i et hundedækken er til vinter.. fordi jeg allerede nu har erfaret at hvis det regner og er koldt/køligt samme tid, så er hun en meget lille hund som gerne vil inden for igen.. tror ikke problemet er så stort hvis det kun er koldt men som sagt hvis vejret er vådt.. men vil lige høre om der er nogen som har lidt erfaringer med det, og om de selv bruger det til deres hund..

for jeg tænker jo lidt på for bare fem år siden brugte man jo ikke sådan noget fint noget.. og der klarede hundene sig jo fint..

plus er der noget som kender en rigtig god potte voks som er nem at påføre..

på forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde dækken eller ej
  • #1   27. okt 2007 Tror, du mener pote voks *GG*

  • #2   27. okt 2007 Hvis din hund har underuld kan den sagtens holde varmen.

  • #3   27. okt 2007 Man kan få en potevoks som spray...fra vitakraft... den hedder ...for you...

  • #4   27. okt 2007 Kaoz er 2/3 retriver og 1/3 boxer... Og han behøver dækken når det er rigtig stridt i vejret med kold blæst og regnvejr..

    Du kan tydeligt se, om din hund har frosset når du prøver at gå ture med dækken på.. Kaoz slapper i hvert fald mere af og har ikke så travlt når vi giver dækken på (når det er koldt)..


  • #5   27. okt 2007 line l - gg ja det er vist ikke noget voks jeg skal bruge det andet.. lol..

    Vanessa - nej helt enig, er ikke en fan af alt det der "dukketøj" man kn få..
    det jeg ville brue det til var mere for at holde hende tør, så hun ikke blev kold.. har kigget en del på de dækkende som Hurtta forhandler.. men de er sku lidt dyre..

    Regitze r - jeg ved ikke lige hvor meget underuld hun har/ får, den franske har jo ikke den vilde underuld, men ved ike helt med pekingeseren??


  • #6   27. okt 2007 vi ville have købt et dækken til Svea, men alle de vi prøvede kunne hun ikke bevæge sig i. Hun fryser når det blæser så et eller andet skulle hun have.. damen i butikken spørger om jeg har set de små trøjer de har.. men jeg ville sgu ikke have en trøje til min hund men et dækken.. min mor synes nu alligevel at jeg skal prøve det, det sker der jo ikke noget ved.. og den kan hun bevæge sig helt frit i. så jeg har sltså købt en trøje?

  • #7   27. okt 2007 Sara - jeg har en veninde der har en striktrøje til sin border terrier.. jeg er ikke så glad for at se tøj på hunde, men striktrøjen er i hendes tilfælde meget bedre end et dækken..

    =)


  • #8   27. okt 2007 bitten - har du selv prøvet den voks.. jeg plejer nemlig at bruge det for at beskydt e poterne mod salt og sådan her i vinter halvåret. har hafte en i læbeblasam størelse, men det a noget bøvl..

    nina - jeg an se det nu her, for hun kender lige den korteste vej hjem hvis vi er ude i det der møgvejer vi alle hader.. har du et specielt mærke eller.

    sara w - tror også det er svært at finde et dækken i sådan en lille størelse smil. hun er nu kær..


  • #9   27. okt 2007 Lise - Nej jeg har bare købt et kedelig gråt og sort et *GG*
    udvalget er jo ikke så stort når man har en stor hund ; )

    Men det er vind- og vandtæt og holder ham fint varm =)


    Hvis jeg var dig ville jeg vælge en lille trøje eller et dækken med mavevarmer til den lille vov..


  • #10   27. okt 2007 Jeg (min kæreste - jeg kan ikke sy) er faktisk i gang med at sy et dækken til Max til brug i koldt og vådt vejr.

    Og vi skal også have en heldragt til ham til snevejr, så sneen ikke klumper sammen i pelsen.


  • #11   27. okt 2007 det er striktrøjen også i vores tilfælde..

    nej de fandtes nu i hendes størrelse, men de var aaalt for stive.. og hun fryser, så hun skulle altså have et eller andet. For mig var det bare vigtigt at hun havde det godt i det..


  • #12   27. okt 2007 Nina - tja jeg har det faktisk lidt på samme møde til de små, for det er som om coco er lidt deform, har svært ved at finde en der sidder behageligt på hende.. (men hvad ved jeg også om det, jeg kan jo kun kigge på hende)

    men som nævnt tidligere har jeg kigget en del på hurtta's dækken..(regnslag)


  • #13   27. okt 2007 Kan ikke se , der er priser på Hurtta.... er de dyre ??

  • #14   27. okt 2007 Bitten b - det billigste jeg har fudet dem til over nettet er ca 400 kr.. dyrt eller biligt er vel lidt efter ens økonomi.



  • #16   27. okt 2007 Bitten b - har fundet deres regnjakke som nok faktisk er nok til coco, bare det t vind og vand ikke kommer ind, så tror jeg det er super, men har fundet den på loppetjansen.dk til lige knap 350 incl levering

    den pris er alle de andre sider hvad jakken koster uden levering, såå


  • #19   27. okt 2007 therese d - hvilken race er kiks?

    gad vide om man kan få mængde rabat hvis man går mange sammen om at købe nogen hjem??
    kunne da være smart


  • #20   28. okt 2007 hej charlotte p - jeg har fundet det sted hvor jeg kan få den jeg gerne vil ha, det er faktisk billigst på loppetjansen.dk, men der er selvf forskeligt udvalg ved de forskellige..
    jeg er nemlig lidt kritisk, og har derfor bestemt at købe et dækken af mærket hurtta.. sntes de ser ud til at sidde bedst på hunden..


Kommentér på:
hunde dækken eller ej

Annonce