625 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Han piver :( Han piver :(

Hej.

Oscar har her til aften været tilbageholdende med at hoppe op i sofaen og/eller sengen, han har mest sat sig og bedt os om at løfte ham. Nogle af de gange vi ikke løftede ham pev han svagt i det han landede i sofaen. Jeg begynder jo straks at tænke ledproblemer osv, er træt pga juefrokost i går og det leder altså til lidt lidt pylder over vuffen.

Jeg har dog en ide til hvad det kan være, men vil lige høre jeres mening herinde... Vi var ude at gå juletur med beagleklubben og i en klodset øjeblik lykkedes det mig at træde ham ret hårdt over den ene pote med mine kæmpe vinterstøvler. Puh han hylede... Men så var der ikke mere, vi gik de 5km og efterfølgende var hundene løse. Her var der intet, men den ene tæve var også løbsk og helt vildt lækker. Og i Oscar's øjne var hun bestemt lige så forelsket i ham som han var i hende, på trods af hendes voldsomme "SKRIIIIID NUUUUU" udbrud.

Kan det være en overbelastning som følge af min mishandling af ham? Vi vil se tiden an, og lade ham slappe meget af de næste par dage, og hvis det fortsætter så ryger han ud til det store genetjek hos dyrlægen.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han piver :(
  • #1   16. dec 2007 der skulle så have stået "gennemtjek hos dyrlægen" smiley

• #2   16. dec 2007 Det lyder som er overbelastning, gi det et par dage, og som du selv skriver, hvis det ikke ændre sig, til doktor dyr. Vi har prøvet det samme. og det tog faktisk et par uger, med aflastning, ture i snor

• #3   16. dec 2007 Lyder "rart" (det lyder ikke pænt - ved jeg godt, men du ved sikkert hvad jeg mener) t I har prøvet noget lignende. Det er intet at se på ham når vi går ture, han halter ikke eller noget. Det er kun når han skal springe. Jeg lagde ikke mærke til om det var for- eller bagpote jeg ramte...

• #4   16. dec 2007 Mon ikk bare ( håber) at det er en overbelastning..
    tror nu ikk det er så meget at du kom til og træde ham over poten..
    Men ville da selv holde øje, og forkæle ham lidt extra de næste par dage..
    god bedring med ham ;O)
    knuuz

• #5   16. dec 2007 Forkælelse er helt klat på planen, og flere korte gåture istedet for de lange.

Kan ikke se hvad der skal være kommet af hvis ikke det er fordi jeg trampede på ham.

Jeg har jo nået at frygte HD, for han er jo knap 2 år... Men der er ingen hunde i hans aner der har haft det, så ved godt at risikoen ikke er voldsom stor. Det skal han dog tjekkes for hvis det fortsætter...

• #6   16. dec 2007 Stina&freya --> Ikke noger jeg har opdaget i hvert fald...

• #7   16. dec 2007 Louise N
    Ååårrhh kan bare mærke hvor ondt det gør i dig ;O)
    Sender dig da lige et kram.. og håber ved gud at det er en overblastning..
    knuuz..

• #8   16. dec 2007 Louise:
    Det var også min første tanke, var til dyrlægen, havde fået tid til nakose og røngten og det hele, men i ventetiden, og med ro og aflastning, blev han god igen, og vi aflyste den store tur til gennemtjek. Lad du nu roen falder over dig, du er en god hundemor, og han skal nok blive fin igen.
    Knus herfra

• #9   16. dec 2007 henrijette J --> Man bliver jo så bekymret for de små kræ... Jeg håber også det er en overbelastning. Mit fornuftige jeg siger mig at der burde være flere symptomer hvis det var noget værre.

Stina&Freya --> vil ikke afvise at det er ryggen (eller jo det vil jeg helst smiley ) Men han kan sagtens have fået et slag i dag da de tumlede uden jeg har opdaget det...

• #10   16. dec 2007 Majbritt G --> Mange tak smiley Lader ham slappe af... Han havde heller ikke andre symptomer end et lille piv i ny og næ eller hvordan?

• #11   16. dec 2007 Louise N
    ja klart man gør det.. puhaa det ville jeg skam også være hvis det var min hund...:O(
    god bedring med ham, og tror godt du kan stole på din egen fornuft
    knuuz

• #12   16. dec 2007 Henrijette J --> Mange tak smiley

• #13   16. dec 2007 Balder var halt, det kom efter voldsom leg med en anden lille vaps, og Balder kaster rundt med godt 40 kg. Jeg tænkte straks - ledbånd ødelagt, AD osv. han pev ikke, men var som sagt halt og havde lidt stivhed efter søvn, det aftog stille og roligt, og dyrlægen mente også det var overbelastning, men mor her ville jo havde det helt store masineri igang, derfor tid til den helt stor omgang, faldt dog mere til ro da jeg kunne se at han fik det bedre.... måske også dårlig samvittighed over at jeg ikke havde tænkt mig lidt om, med den vilde leg!!! Så vi venter med den store gennemgang til han er lidt ældre, da min race har den slags tendenser, desværre, måske også derfor jeg fik samvittigshedskvaler, at jeg ikke havde tænkt mig lidt om !!! kender du det??

• #14   16. dec 2007 Majbritt G --> Oscar har slet ikke udvist halthed, men jeg har ikke lagt mærke til om han har været lidt stiv efter han er stået op. Vil lægge mærke til det i morgen. Kender godt samvittighedskvaler, og tror også vi får Oscar tjekket igennem senere hvis det ikke bliver nødvendigt nu her. Både for vores egen skyld, men også så opdrætteren kan få hans resultater at vide. Det er vel også rart nok for hende at se.

• #15   16. dec 2007 SOM SAGT DU ER EN SUPER HUNDEMOR!
    Knus fra mig

• #16   16. dec 2007 Majbritt --> tak og i lige måde... Synes Balder er skøn på billederne smiley Knus!

• #17   17. dec 2007 Tak Beanmor smiley

Kommentér på:
Han piver :(

Annonce