1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

bach rescue dråber bach rescue dråber

Er der nogen, der bruger disse? Og har en positiv oplevelse med dem?

Efter Luna's overfald i går, er jeg blevet foreslået at give hende dem i en uges tid

Men skal lige høre om der er nogen, der har erfaring med dem, da jeg ikke lige har penge til at "spilde" på dem, hvis de ikke virker..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bach rescue dråber
  • #1   15. jun 2009 Ja hun blev overfaldet og bidt i går. Hun er mør og mat, men rimelig ok. Fik syet et sår på 5 cm på siden af halsen, og har en del "skrammer" rundt omkring ved skulder og halsstykke.

De skulle være knaldgo'e mod stress blandt andet

• #2   15. jun 2009 Jeg ved ikke helt hvad det er de gør.. Hjælper med at heale?

Jeg ville se på min hund og føle mig frem hvis det er sådan nogle der påvirker psyken.. Lyder til hun heldigvis ikke har nogle alvorlige psykiske men, så det ville da være lidt omsonst at give hende "bliv rask i hovedet medicin" hvis hun ikke fejler noget...

• #3   15. jun 2009 Nina - det er netop ikke omsonst at give efterfølgende behandling mod stress. Det kan være med til at forebygge senere problemer og post traumatisk stress syndrom..

Jeanette - har sendt PB

• #4   15. jun 2009 Siri - Jeg vidste da ikke de var mod stress.. Som sagt ved jeg jo ikke hvad det er for nogle dråber..

Har dog googlet, og kan se det er traume-medicin..

• #5   15. jun 2009 Tak skal I have smiley

Tak Siri, har læst den, og du fik da lige et lys til at gå op smiley

• #6   15. jun 2009 Ej stakkels Luna håber da at hun kommer sig hurtigt...

• #7   15. jun 2009 Tak tak. Det skal hun nok, hun er sej min lille tullemus:-)

• #8   15. jun 2009 Nina - det vidste jeg helller ikke. Men da jeg var på Hallgren kursus i stress, fortalte han om en lang række undersøgelser, hvor det blev påvist at stress behandling eller traume behandling efter chock har stor indflydelse på hvordan hunden kommer sig mentalt over chokket..

• #9   15. jun 2009 Ja hun er en skøn labbe den lille Luna..:-))

• #10   15. jun 2009 vi bruger dem til nytår og ved torden og nogle gange også i forbindelse med udstilling og til at stresse fossi ned når tæverne er 95% færdig med løbetid og han ikke helt kan geare ned.
    til nytår - bliver givet mange gange og opstart i god tid - syntes jeg godt kan mærke at det hjælper mine hunde. ved torden syntes jeg også de virker... men der er den ydre påvirkning jo også hurtigt væk.... men jeg syntes de virker lidt i løbet af en ½ time.
    feriestress og udstillingsstress virker de lidt på.

en "løbsk" hanhund skal der vist meget til at dæmpe smiley , så der mener jeg kun det tager toppen.

• #11   15. jun 2009 Tak Estrid smiley

• #12   15. jun 2009 Jeanette - det var det noget rigtig møg.. Hvor og hvordan er det sket ?? Er jeg ked af at høre, og så lige dejlige Luna

• #13   15. jun 2009 Ja det er sgi så, Lonni smiley

Min overbo har en kolonihave og der har hun så Luna med ovre, næsten hver dag. I går var de ovre i haven og da de er på vej hjem, kommer der pludselig en hund farende lige i halsen på Luna. Den kom bagfra.. fra en af de andre haver.. Luna var i snor, men fik trukket sig ud af halsbåndet (gudskelov for halvkvæler) og så bankede min overbo ellers løs på hunden, til han slap..

Der var 2 hunde, men den anden gjorde ikke noget og holdte sig i baggrunden.. De flygtede lidt væk, men stod og holdte øje, mens overboen listede sig hen mod lågen, mens hun stille lokkede Luna med sig..

Luna blev heldigvis ved hende.. Hun kunne jo lige så godt være stukket af smiley

Der er et stort sår på ca 5 cm som måtte syes og så er der en 10-11 skrammer i større og mindre grad..

Min overbo er en ældre pensioneret dame og hun var helt ude af den. Men hun er heldigvis en gæv dame og er på rette fod igen. Dog vil hun ikke længere gå med Luna.. Men jeg håber, at det vender igen..

Luna er rimelig ok lige nu, men virker lidt rastløs, så når min far kommer hjem med sin bil, kører jeg lige ned forbi min dyrlæge og snakker med hende.. (Vi var hos en anden i går, da det ikke var min egen, der havde vagten). Luna kan ikke have halsbånd eller sele på pt, så vi kan ikke tage toget..

Heldigvis fik hunden da ikke forværret hendes forvredne knæ.. og gudskelov overlever hun smiley

• #14   15. jun 2009 Sikke noget skidt altså.. Men heldigvis for din overbo at hun "gav den gas" i stedet for at panikke.. Håber ikke Luna efterfølgende får mén af det. Det er bare så øv.

Rigtig god bedring med hende...

• #15   15. jun 2009 Tak skal du have.. ja overboen var sej :o)

• #16   15. jun 2009 OMG de varmeste tanker herfra. Har du fået fat på dem der ejer hundene??

• #17   15. jun 2009 Hej Vivi

Jeanette her smiley

Ja jeg har fået fat i ejeren og hunden er i dag blevet aflivet. I morgen får jeg lige hendes adresse og forsikringsselskab og så samler jeg lige regningerne. Der er den fra i går, så kommer der en fra på lørdag, når Luna skal tjekkes og så igen om 2 ugers tid, når stingene skal tages.

Og tak for tankerne smiley

• #18   18. jun 2009 Hej Jeanette

Jeg bruger Rescue til mine når der er "traumer" i flokken , som da Tazhia blev sparket, når de stresser og andet og kan kun sige jeg har positve oplevelser med at bruge dem.

taz har lige pt haft et tilbage fald og er begyndt på dråber i vandet igen... virker faktisk så meget at trænere og traæningskammerater bemærkede det til agility i dag, så kun store anbefalinger fra os!

Jeg putter bare en stor portion i deres vandskål hver gang de får nt vand. er meget nemmere, men ville nok give i munden når nu det er så nyt!

• #19   18. jun 2009 Hej Sussan. Tak for info smiley

Jeg kan ikke give det i vandet, da Oliver drikker mere vand end Luna smiley

Jeg har ikke fået købt dem, og det ser nu heller ikke pt ud til at være nødvendigt.. Hun ser ud til at tage det hele i stiv pote smiley

• #20   18. jun 2009 Puha smiley Laika blev bidt for nogle måneder siden og var meget tilbageholdende overfor andre hunde indtil for nogle uger siden, men er heldigvis tilbage til sit glade selv igen! God bedring til Luna - kender desværre ikke til blomsterdråberne.

• #21   18. jun 2009 Tak smiley

Kommentér på:
bach rescue dråber

Annonce