5.946 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Skærer tænder - gys Skærer tænder - gys
Figo skærer tænder, hvis han feks. strækker sig skærer han lige tænder også - gys det lyder...
han er tjekket og har fået ordnet tænder hvert år, uden bemærkninger.
Andre der har oplevet en hund der skærer tænder?
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Men wow det lyder ubehageligt ! haaaader når mennesker gør det ( Gik egnang til spejder med 3 unger der skar tænder, gal jeg blev sur i det telt
Håber du finder en løsning, det kan da heller ikke være helt godt i længden ? ?
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 530
Dyrlægen sagde det nok ville gå væk, når hun havde skiftet tænder og gudskelov og tak at det gjorde. Ellers var det da lige før jeg havde revet alle pløkkerne ud af munden på hende
Men når den gør det som voksen, lyder træls. Har han altid gjort det, og har du spurgt dyrlægen?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Når vi putter skærer han tænder hvis jeg rører ham omkring munden, og en sjælden gang imellem også hvis jeg ikke rører omkring munden..'
jeg aner ikke hvorfor, han lader ikke til at have ondt.. Håber han vokser fra det!..
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 25 Svar: 303
Jeg har spurgt dyrlægen til råds og hendes svar var: Ja når tænderne er skåret ned stopper det jo rent automatisk.
Dog skal det siges at hun ikke lider på nogen måder af det. Hun kan godt tygge alligevel og har også pæne tænder ellers.
Kig evt på hendes billeder, der er et, hvor de kan ses. ;o)
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204
Figo siger ligesom knas knas knas, men man kan ikke se det på ham, det er ikke sådan fra side til side, eller man kan ihvertfald ikke se munden bevæge sig,den er nærmere total lukket og så kommer knirk knirk knirk.....
i dag har han gjort det 2 gange. - gys igen. *GG*
Skærer tænder - gys