625 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

For pokker da....kan ikke For pokker da....kan ikke

Komme ind på min konto....manden har pillet ved puteren igår....og væk var min kode....havde jo sat den til aut. og nu er det piist væk....papiret jeg skrev koden på kan jeg ikke finde.....forsøgte at oprette Molly på ny igår.....men kan ik finde hende....og kan ikke komme ind og skrive på kontoen selv under dette midlertidige navn....hmmm. har skrevet om hjælp.....og håber de kan hjælpe med at finde min kode.......kan sgi ik undvære det herinde*GG*

var også for lige at skrive hvordan det går med molly......feber kurven er endelig ved at kravle over de37 igen....efter snart 2 døgn at ha lagt under.....og besøg ved dyrlægen igår......skal---hvis hun ikke føder i løbet af dagen.....ha kejsersnit..fordi det er 65 dagen(Ifølge den dyrlæge vi snakkede med og som så på Molly igår).........nu er han der så ikke idag.......det er et stort dyrecenter.....så den dyrlæge jeg snakkede med for få min siden....sagde vi godt ku se tiden an idag......hvis hun stadig har det godt og sådan....så se tiden an....ihhh altså....blir sg forvirret.....der er åbenbart lige så mange meninger om dette som der er dyrlæger............
men er der ik sket noget yderligere i eftermiddag....tager jeg over med hende igen....og får hende undersøgt igen.....og så må vi tage den derfra.......men for pokker da.......er nu endnu mere forvirret end igår*SS*
Håber det kommer af sig selv i løbet af dagen...og håber jeg kan komme ind og skrive når det sker*SS*

men ha en dejlig dag herinde......

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For pokker da....kan ikke
Kommentér på:
For pokker da....kan ikke

Annonce