{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.145 visninger | Oprettet:

Knopper {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Vores lille Golden hvalp, som nu er 15 uger - er begyndt at få en masse røde/gule knopper længst nede på maven.. Det er ligesom om der er væske indeni - altså ligesom en bums..
Jeg lægger nogle billeder op af hendes mave - så kan i lige se..

Vi skal til dyrlægen på mandag, i forbindelse med en rabbies vacination - så der må hun lige tjekkes for knopperne også.. men vil gerne høre om der er nogle der kender til det? Har måske har noget der kan hjælpe imod det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knopper
  • #1   28. maj 2010 Det er sikkert bare "hvalpeknopper" og det er helt normalt. Det skyldes hormoner.

  • #2   28. maj 2010 Kaido har haft noget af det samme:

    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=45645


  • #3   28. maj 2010 Hej Karina :

    Min Simba fik også mærkelige knopper da han var hvalp men det var først i munden og senere ude omkring munden.

    Dr, Dyr kiggede på det begge gange , og så det var sådan noget hvalpe halløj , ligesom børn for børnesygdomme.

    Jeg syntes ud fra billederne at det ser fredeligt ud , men lad endelig dyrlægen kigge på det på mandag.

    Jeg er ret sikker på det er en hvalpe(børne) sygdom

    Simba blev iøvrigt ikke behandlet for det nogen ag gangene , da det ville gå væk af sig selv. ( han havde vildt mange knopper )

    Giv endelig en opdate på mandag smiley


  • #4   28. maj 2010 Simba AKA labradelle :

    Det gjorde Kaido også........ HELDIGVIS var det en af "de gamle" dyrlæger, der undersøgte hende den dag:-) For det viste sig at det var noget, som hedder "Juvenil Pyodermi"........ Ikke noget at spøge med:-(

    Hun kom i skrap behandling med det samme:-( Hun var 9 uger og det var 2 dage efter at vi havde hentet hende:-(

    Det bette pus:-(


  • #6   29. maj 2010 Mette ;


    Hold da op , sikken en historie , " godt " jeg ikke kendte til den da Simba fik alle sine knopper , så havde jeg ikke himlet FØR de havde gjort noget ved dem smiley

    Jeg blir sgu da helt dårlig ved tanken om hvad det kunne have udviklet sig til smiley



  • #7   29. maj 2010 Simba AKA labradelle :

    Nej, jeg var sq også lidt chokeret........ Dyrlægen hidkaldte alle de yngre dyrlæger og viste dem det og sagde at hvis de nogensinde så sådanne et tilfælde, skulle de reagere med det samme!! Det er LIDT i stil med hot spot.

    Så Kaido blev undersøgt og undersøgt og undersøgt af alle de yngre dyrlæger, så de var sikre på hvordan det ser ud, så de kan reagere hurtigt, hvis de ser det igen.

    Min dyrlæge sagde at normalt så de det først på et senere stadie, men at dette var et klassisk eksempel på et tidligt stadie (fordi jeg er liiiiiiiidt hurtigt til dyrlægen, når der er problemer....*GG*)


  • #8   30. maj 2010 Hellere for hurtigt end for sent smiley

  • #9   1. jun 2010 Så var vi hos lægen i går..

    Vi skulle ikke være bekymrede, det var typisk hos hvalpe.. og hun ville vokse fra det.. -men de er faktisk også næsten væk nu.. Så det er godt nok.. Det har sikkert også noget med hygiejnen at gøre smiley


Kommentér på:
Knopper

Annonce