994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Hjælp mig hvad skal jeg dog gøre ? Hjælp mig hvad skal jeg dog gøre ?

Sagen er den at mig og kæresten blev uvenner igår han valgte så at gå fra mig,.. Jeg er næsten sikker på jeg lige har tabt et barn skal til lægen imorgen(vil hest ikke snakke om barnet) jeg skriver så at jeg er næsten sikker på at det er det der er sket og at jeg vil tage til længen imorgen og få det tjekket,.. Men drengen er skide ligeglad og siger jamen hvis du har tabt det ligger det jo i maven i 9 måneder? Hvorpå jeg svare nej ikke hvis det er TABT,,, Ander ikke hvad jeg skal stille op med ham han er så ligeglad med alt er gået og har smidt mig ud a MIN lejlighed han mener han har ret på den fordi han har betalt indskud og husleje men jeg står altså på kontrakten... Ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre,.. Er så nedtrygt... Men grunden til jeg er sikker er fordi min bedte veninde lige har tabt et barn og har smerter sammen sted og alt det andet der...

Puha havde lige brug for at komme ud med det smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig hvad skal jeg dog gøre ?
  • #1   12. jul 2010 Godt du skal til lægen.
    Giv ham tid til at falde ned og snak med ham i morgen om alt sammen når du har været ved lægen og ved besked med sikkerhed.

• #2   12. jul 2010 Og håber du har et sted at være... smiley

• #3   12. jul 2010 Lige nu er jeg i lejligheden... Jamen ved ikke om jeg har lyst til at give ham bedsked han er så sur og vil aldeles slet ikke snakke med mig... Så jeg ved virkeligt ikke mere hvad jeg skal og ikke skal? Sidder og græder hele tiden jeg kan ikke sove eller spise eller noget.... Har det så dårligt...

• #4   12. jul 2010 Jeg er 22 og han er 23... Nej det startede med at de tog til boldt igår det var os fint så sagde de at de kom hjem efter kampen og det gjorde de ikke så jeg blev bekymret for dem og det kunne han ikke forstå... Så sagde jeg det med barnet idag efter at han var blevet ædru så sagde han bare jamen det var da underligt det skete efter at vi ikke var sammen mere og så sagde jeg at det er jo ikke noget jeg bestemmer... Men han blev ved at det ikke kunne være hans barn for han kunne ikke lave børn men sjovt nok kunne han havde haft 3 med det jeg lige har tabt... Og nej har ikke været sammen med andre og det ved han os godt...

• #7   12. jul 2010 Jeg synes du skal se at komme væk fra ham, glem lejligheden.. tænk på digselv.. ingen fortjener at blive behandlet på den måde.. heller ikke dig..

Og tag til lægen og bliv tjekket .. det er meget vigtigt..

Ønsker dig det bedste.. vær stærk..

Knus og krammer herfra

• #8   12. jul 2010 Undskyld.. har lige brug for at komme ud med det.. Men jeg håber seriøst den nar af en kæreste trådstarter har, får tæsk af en eller anden tilfældig på gaden.. for hold da helt fest ! Hvordan kan man opføre sig sådan.. det er jo ikke normalt!

• #9   12. jul 2010 Jeg vidste ikke jeg var gravid,.. Og jeg skriver heller ikke til ham det sidste jeg skrev var at jeg ikke besvarrede han sms mere da det nok var bedst sådan... Men er bare så fortvivlet altså... Og tak for jeres søde ord...

• #10   12. jul 2010 sunshine : ja forstå mig ret.. bliver simpelthen så forarget når mænd kan opføre sig sådan overfor en kvinde.. og så endda kæresten som bærer hans barn... så ja jeg håber sku han får et eller andet i hovedet.. en pande, gryde, knytnæve.. whatever.. et eller andet !!

• #11   12. jul 2010 Jenny : Har du et sted at tage hen udover jeres fælles lejlighed??

• #12   12. jul 2010 Øhh hvorfor skal han( ts kæreste) ha tæsk?? Hvad er det han har gjort der er så slemt ? Jeg har altid i baghovedet at der er 2 sider af samme sag, derfor synes jeg det er meget svært at dømme den ene part !
    Synes da TS skal søge læge straks, hvis der er tale om en abort !

• #13   12. jul 2010 Jeg håber det os sys ikke det er rimeligt... ikke på nogen måde... Og så sidder han endda idag og spørger om jeg vil i seng med ham.... Jamen self jeg har det jo skide godt altså(ironi kan forkomme?

• #14   12. jul 2010 Hej...

Jeg håber selvfølgelig ikke du har tabt barnet, da det er en gave uanset dets far, som lyder som en uheldig en af slagsen...

nu ved jeg ikke hvordan du har det, men selvom du måske har lsyt til at skrive til ham, eller gå tilbage til ham, og alt det psykisetortur man kommer ud for, så lyder han som en der gør der mere ked end glad..

og man kvinder har desværre en meget selvdestruktiv måde at vælge partner,elller beholde dem på, ved ikke om du er en af slagsen...

held og lykke med det hele

• #15   12. jul 2010 Nej jeg har kun den fælleslejlighed eller gaden at være... Desværre

• #17   12. jul 2010 Jamen jeg har haft 2 andre hvor jeg har taget den der fortrydelses pille... Den sidste var en anden pige han var sammen med ing´den mig,... Ja jeg bløder...

• #18   12. jul 2010 Rollo: Jeg ved ikk hvad der mere er i det... jeg går ud fra at det trådstarter fortæller er sandt... og uanset hvad hun har sagt eller gjort så er det hendes kæreste gør, fuldstændig følelsesløst og langt ude og kan sgu ikk opveje hvilke som helst ord/sætninger hun måtte have sagt midt i skænderiet......
    Jeg ved ikke hvad du ville finde dig i af en kæreste, men jeg ville under ingen omstændigheder finde mig i sådan noget.. SLET IKKE..
    og ja, jeg ville virkelig ønske ham det værste!

• #19   12. jul 2010 Jenny: jeg synes du skal ringe til vagtlægen med det samme eller evt. tage på skadestuen nu du siger at du bløder..
    Håber det bedste for dig smiley

trøstekram herfra

• #21   12. jul 2010 når du tager en fortrydelses pille, så arbortere du jo ikke naturligt??..

og man mærker intet, det skal jo være inden for 78 timer, efter samleje

• #22   12. jul 2010 Jeg sagde bare at jeg synes vi skulle tage den har diskution idag når han var ædru og ikke når han var fuld føglte det ikk passende at sige sådan noget til en fuld kæreste og så begyndte han og råbe og skrige a mig og sådan noget hvis hans øjne kunne dræbe var jeg død på stedet... både igår og idag...

• #23   12. jul 2010 Ja men den her gang vidste jeg ikke jeg var gravid...

• #25   12. jul 2010 Er du på p-piller ? Ell hvilken form for beskyttelse har I brugt ? Tænker når det før har været nødvendigt med fortrydelses piller 2 gange før !
    Se at blive tjekket og få styr på prævention!

• #26   12. jul 2010 ja, men jeg ville så ikke vælge at sige jeg havde arborteret to gange før,..
    hvis det var fordi jeg havde taget en fortrydelsespille.. efter 78 timer kan man ingen gang vide om man er gravid

• #27   12. jul 2010 Hun ville have mig til lægen men jeg vil gerne til mig egen læge... Og ja nogensys sikkert det hele lyder underligt... Men sådan er sagen altså.. Og tager til lægen imorgen for ved da med sikkerhed at der ikke kommer store klumper ud når man har sit lort...

• #28   12. jul 2010 Jenny, der kan godt komme klumper ud med mens..... men hvis du selv mener det er unormalt, så bør du altså søge læge nu.. Hvis du har været gravid kan du forbløde natten over i værste tilfælde

• #29   12. jul 2010 Nej men jeg smutter i seng nu alt det der gør det ikke lige frem bedre.... men tak til dem med de søde ord...

• #30   13. jul 2010 Det vidste jeg så ikke... Men ja jeg smutter ikke lige frem særlig opmuntrene hvad nogen sidder og skriver...

• #31   13. jul 2010 Synes det lyder som en go plan at komme til egen læge, for at få styr på dit underliv...!!
    Hjælp til selvhjælp, sørg for at beskytte dig- både mod graviditet og kønssygdomme !
    Held og lykke

• #32   13. jul 2010 Ja det var da en god ide...

• #33   13. jul 2010 Hvad havde du da forventet der ville blive skrevet til dig ??
    Du udviser jo ikke særlig meget ansvar, 2* fortrydelsespiller+ spontan abort.
    Regnede du med en tude tråd, hvor vi alle gav dig ret ??
    Ingen tvivl om du trænger til støtte, det fremkommer ikke altid, "ved at stryge hunden med hårene"

• #34   13. jul 2010 Nej nej det ved jeg godt... Men jeg har ikke haft den bedste barndom så alle de ting der sker er jo ikke noget jeg sådan har lært hjemmera... Mine forældre tog ikke ansvar for hverken mig eller mine søskende og vi blev alle fjermet hjemmefra jeg kom på døgninstitution og ja altså tingene har ikke været helt lette for mig... Men nej havde ikke regnet med en tudetråd... Have bare regnet med at få lidt hjælp til hvad jeg skulle gøre med den situtation og ikke alt man skulle diskutere hvad der er lavet at fejl og om der er noget eller ikke... Men ja jeg ved jo godt i kun siger det for at jeg skal passe bedre på mig selv men er bare lidt ved siden a mig selv og sådan så tolker det måske bare lidt hårde end det entenligt er... Sorry...

• #35   13. jul 2010 Jenny, hvis du nu er gravid....

så overvej, om din kæreste er den rette at blive ved, om i to vil blive et godt forældrepar sammen, eller du holder liv i den sociale arv...

• #36   13. jul 2010 Søde bette ven. Tror når du finder vej til din læge, skal du smide alle dine kort på bordet. Bede om den hjælp du har brug for !!!
    Lav evt en liste med det der presser sig mest på.....

Hvor i landet bor du ??
    Ønsker dig virkelig alt mulig held og lykke !!

• #37   13. jul 2010 Der er ikke noget mellem os mere og det bliver det ikke det er så utilgiveligt det han har gjordt over for mig.... Jeg ville aldrig kunne tilgive det, og ja det ved han os godt ved ikk om det er derfor han reagere som han gør...? ved íkke at ville snakke o.v.s

• #38   13. jul 2010 Jeg bor i sønderjylland... Ja det gør jeg også... Men sys bare det er så svært at snakke om det hele... Altså er jo meget ked a det der er sket og sådan men skulle bare ud med det...

• #39   13. jul 2010 Jeg har engang fået forklaret arv/miljø på denne måde :
    Tegn en cirkel, del den på midten og skriv Arv i den ene og Miljø i den anden..
    Der hvor vi selv kan have en indvirkning er hvor vil vil dele cirklen.. Vil du lade din arv fylde mest eller vil du kæmpe og lade dit miljø fylde mest ??

• #40   13. jul 2010 back off hvis man ikk har noget godt at skrive altså..
    kan i ikk høre at ts lige nu er helt nede, bekymret og spørger lidt om hjælp...???
    nytter sq ikk at fortælle hende om og om igen hvad hun gør forkert, og hvor uansvarlig i sys hun er.. 2 fortrydelses piller,, jamen hallo... det ER sq den forsvarlige måde hvis ma ik føler sig klar til at få børn..

men jenny.. tag til læge.. også helst inden du falder i søvn... for som sagt længere oppe, kan du i værste fald forbløde.. og det må ikke ske?? det hjælper ingenting..

håber alt kommer i orden for dig..:O)
    og giv den skid til kæreste besked.. de tror de kan tillade sig alt smiley

• #41   13. jul 2010 Ja men entenligt kan jeg jo godt se det i skriver.. Men ja jeg maglede måske bare lidt støtte og sådan... Han glatnakken a en kæreste er jeg ikke sammen med mere og det kommer jeg heller ikke... Jeg sagde jeg havde fundet navne da det betyder meget for mig det her altså hvad barnet skulle havde heddet... Så sagde han bare nå tillykke det blev måske tvillinger ?

• #43   13. jul 2010 Jamen det ved jeg ikke... Eftersom jeg ikke vidste jeg var gravid,.. Men nu skal jeg til lægen imorgen og så må jeg håbe hun kan fortælle mig lidt mere....

• #45   13. jul 2010 Ja det er det... Men jeg skulle jo havde haft den sidste uge.. Men den kom ikke ... Men nu prøver jeg at tage til lægen imorgen og få det hele på plads...

• #47   13. jul 2010 Mange tak... Og tak fordi i alle gad at lytte lidt til mig var virkelig hvad jeg havde brug for.. smiley

• #48   13. jul 2010 Nej men det er jo os alt andet der sådan et sket det sidste døgn.. Det haaar jo ikke været rart på nogen måde... Men ja jeg tager til læge og får det fast lagt imorgen....

• #49   13. jul 2010 God tur til lægen i morgen, håber der kommer afklaring på det med aborten.

Kommentér på:
Hjælp mig hvad skal jeg dog gøre ?

Annonce