{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.135 visninger | Oprettet:

Dyrlæge Esper larsen {{forumTopicSubject}}

nogen der kender ham? Går selv hos ham. Han har sin egen dyreklinik i sin kælder. Har hørt fra nogle at han er rigtig god, men har flere gange oplevet at han har taget mig "useriøst" når jeg har ringet ang. min hund der har spist et eller andet, hvor jeg har været sikker på at havde det været en anden dyrlæge havde de sagt at jeg skulle komme ud med det samme. Skiftede over til ham for meget kort tid siden så er der nogle der har erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge Esper larsen
  • #1   2. aug 2010 Hov det er i Kongens lyngby smiley

  • #2   2. aug 2010 Aldrig hørt om ham og jeg færdes en del i området, men har stort set altid kun hørt godt om nybro dyreklinik, hvis det skal være på de kanter..

  • #3   2. aug 2010 Jeg har hørt om nybrovej dyreklinik men tror det er lidt langt væk. Men har fået svar i PB men ellers tak smiley

  • #4   2. aug 2010 Starter lige med at sige - jeg aner ikke noget om dyrlægen..

    Men..

    Har nu faktisk læst nogle gange at folk udviser "bekymring" over at deres dyrlæger siger at det ikke er nødvendigt at komme - og har tænkt meget over dette da jeg ville mene at dyrlæger der beder en om at se tiden an, ikke komme ind på klinikken - osv osv. gør en én tjeneste frem for dem der beder en komme HVER gang man ringer med et eller andet.. Man betaler jo da gode penge for konsultationer - og dyrlæger er jo forretningsmænd ligesom alle andre der yder en service - så måske skulle man vende den om og tænke - at når han nu ikke griber muligheden for at tjene penge (for det er jo en mulighed for at tjene penge at bede dig om at møde op) så er det måske fordi han virkelig ikke mener der er noget at være bekymret for!?

    Det er bare en tanke - og der kan naturligvis være tilfælde hvor man VIRKELIG mener man har ret i at der er noget galt - og så skal man da følge sin intuition og tage til dyrlæge - men, synes sommetider man skal prøve og se det ud fra ovenstående synspunkt - hvis man ellers er glad og tilfreds med ens dyrlæge..


  • #5   2. aug 2010 Kirstine kan kun give dig ret, men jeg er ny hos ham og ville lige høre smiley

  • #6   2. aug 2010 vi har brugt ham nogen gange og det har været ok til mere simple ting, men da vi fik vores tæve steriliseret var der ingen info om hvornår det ville være det bedste tidspunkt og vi fik gjort det lige inden en løbetid hvilket har resulteret i markant ændring af adfærd....

    allergi ved han ikke så meget om heller...

    men hvad ang tjek af patella lux og røgten samt sundhedstjek, vacciner har været fint:-)

    syntes også det var rart han nogen gange fik en til at slå koldt vand i blodet.. hvis man virkelig er bekymret kan man jo bare insistere på en tid.

    Meget fair priser.


  • #7   2. aug 2010 ODDS - Priserne er rigtig gode må man sige, og ja det er rigtig rart at han fik bekymringen væk, men nogle gange blev jeg lige lidt skeptisk.

  • #8   2. aug 2010 så gå ham på klingen, det kan han godt tåle;-) spørg til du føler dig sikker.

  • #9   2. aug 2010 den klub jeg er medlem af får vurderet alle deres HD billeder ved ham.. jeg var derover med hunden, og fik et rigtig godt indtryk af ham..

  • Dorte K
    Dorte K Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   14. dec 2014 Jeg har været "patient" hos Thomas Esper Larsen i snart 40 år, ikke én eneste gang, har jeg oplevet noget negativt, han er det rareste og dygtigste menneske, jeg kender - som dyrlæge forstås - hvis han siger du er useriøs, så er du det.

    Du kan da se og mærke på manden, at han er totalt uangribelig, kan slet ikke forstå, at du vil bringe sådan noget til torvs.


  • #11   14. dec 2014 Tråden er 4 år gammel ........

Kommentér på:
Dyrlæge Esper larsen

Annonce