627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Undværer sinde vuffer:-( Undværer sinde vuffer:-(

Føj, hvor blir det svært de næste uger.. Jeg skal ud at rejse en 3-4 uger og skal undværer mine rottetøser;.( Hammer svært når man går sammen med dem hver eneste dag og nat. Men jeg er så heldig at have de bedste venner og familie der tager sig godt af dem, men alligevel.
Tænk man kan få så tæt et forhold til sine hunde at det er dem der står øverst på listen når jeg har hjemvé:-)
Men det blir sikkert som de andre gange at når jeg er hjemme igen er de glade og fornøjet, så det er nok kun mig der savner:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undværer sinde vuffer:-(
  • #1   23. aug 2010 Ja jeg savnede også mine forfærdeligt, da vi var på ferie. Selvom jeg vidste de havde det som blommen i et æg hos mine forældre. De elsker at være hos dem og elsker at lege med deres hunde.

Men er nu glad for det kun var en uge, jeg var afsted smiley Så er det skønt at komme hjem igen og sikke en dejlig modtagelse jeg fik af mine små prinsesser smiley

Rigtig god tur til dig, håber det bliver godt.

• #2   23. aug 2010 Jeg har 2 gange afbrudt et ugekursus , på grund af ,savnet af min hund.
    "man kan jo blive syg"

• #3   23. aug 2010 Tro mig søde ven, Trunte får det super !! Hun knus elsker at være på ferie her !!
    Go tur til dig !!

• #4   23. aug 2010 ja man savner sq sine små vuffer når man er på ferie smiley men hvis man bare sørger for at de bliver passet et godt sted, er det helt okay at rejse:-)
    livet går jo ikke i stå fordi man har hund ;o)

Kommentér på:
Undværer sinde vuffer:-(

Annonce