God jul Emma og Aino, GRRRRR God jul Emma og Aino, GRRRRR
Hmmm tror mine tøser har glemt deres pli. Imorges bliver jeg vækket af et stort hyl klokken halv seks. Det er min søn, så både mor her og far, styrter nede under i køkkenet, hvor hylet kommer fra. På vejen passere vi hurtigt Emma og Aino, der sidder i gangen, med nedlukket øre. Jeg løber ud i køkkenet, og sønnikke står med begge sine chokolade kalendre i håneden. Splittet og spist.
Så man må sige Emma og Aino har leget juleaften i nat.
Og mor her må ud og købe to nye, og hænge dem så højt at tøserne ikke kan nå dem.
Heldigvis har manden fri idag, så kan holde øje begge tøser. Det er alligevel to hele chokolade kalendre, de har hygget sig med Men de bulldozere må have maver af sten. Manden har reporteret de overhovedet ikke er mærket. De har ikke engang tynd mave.
Så ja nu har jeg ikke kun bulldozere, men simpelthen kriminelle hunde, med speciale i tyveri
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.609
Stakkels barn at vågne til det
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
Jeg har efterhånden også lært at gemme slik væk i skabe eller skuffer efter at Keesha 2 gange har stjålet hele slikposer. 1. gang 1 pose karameller og 1 pose tyggegummi MED papir omkring hvert stykke
2. gang 2 poser blandet lakrids og vingummi ialt næsten 1½ kg. Da fik hun dårlig mave, kastede op min. 10 gange, men klarede det ellers fint og var frisk igen efter nogle timer.
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Ja Emma og Aino var ikke lige sønnikkes bedste venner der
Men må så også lige sige sønnikke selv afslørede sig selv. For hvad laver han dog i køkkenet klokken halv seks om morgnene
Miemiv:
Tænker du ikke nogle gange over, hvordan keesha finder på at tage en lukket slik pose, den lugter jo ikke af noget. Det samme med kalendrene
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
Til gengæld kan jeg have en stor åben pose med hundefoder stående uden hun rører den, men hvis jeg rækker hånden ned i posen og tager noget op begynder hun at stille sig an og lave kunster for at få en bid - Hun er vist lidt fatsvag *GG*
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Spørgsmåler er jo så, er de fatsvage eller kloge? *GGGG*
God jul Emma og Aino, GRRRRR