Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge. Nakskov - Maribo
  • #1   29. apr 2011 Jeg er rigtig glad for mine dyrlæger i Nakskov :0) - også for dem i Maribo - da vi måtte bruge dem i forbindelse med et kejsersnit....

• #2   29. apr 2011 Okay hvordan er de med priser i forhold til hinanden

• #3   29. apr 2011 Jeg brugte maribo til jeg flyttede hjemmefra. Min søster og mine forældre bruger dem stadig og er meget tilfredse. Susanne møller er rigtig sød, det er de andre i øvrigt også. Jeg kan kun anbefale maribo. Nakskov kender jeg ikke.

• #4   29. apr 2011 Ved jeg ikke - men tror at priser er nogenlunde det samme - men ved det ikke præcis....

• #5   29. apr 2011 Okay jeg har selv brugt dem i maribo men jeg overvejer lidt at skifte nemlig fordi jeg har lidt nemmere ved at komme til nakskov.. Jeg synes også de har været dygtige i maribo men de 2 gange jeg har haft min hvalp med deroppe har de ikke kigget hende igennem og lige lyttet på hende.. De har kun lige kigget på det jeg er kommet for og det synes jeg er lidt mærkeligt når jeg kommer med en lille hvalp der aldrig er blevet tjekket af en dyrlæge

• #6   29. apr 2011 Jeg er ganske tilfreds med dyrlægehuset i Nakskov. De behandler vapserne godt og virker rigtig kompetente.

• #7   29. apr 2011 <b>De har kun lige kigget på det jeg er kommet for og det synes jeg er lidt mærkeligt når jeg kommer med en lille hvalp der aldrig er blevet tjekket af en dyrlæge</b>
    Det er vel ikke dyrlægens ansvar, at din hvalp bliver tjekket? Mener du at hunden skal tjekkes, må du da bede dyrlægen gøre det og derefter betale, det det koster.

• #8   29. apr 2011 Jeg er vant til at min dyrlæge lige lytter på min hund og kigger på ører, øjne og tænder som en del af konsultationen

Kommentér på:
Dyrlæge. Nakskov - Maribo

Annonce