Hunperi ! :D Hunperi ! :D
Har i nogle forslag til hvordan man stopper humpen?
Han gør det sjældent herhjemme, og hvis han gør, så stopper han når man siger nej.
Men mine forældre har en newfoundlænder / sankt bernhard blanding (han hund) og en berner sennen (ung tæve).
Sam han ingen interresse i tæven, men har vildt travlt med at humpe løs på hanen. Hanen er så god som dagen er lang, og siger sådan set ikke rigtig fra, og hvis han så endelig vender sig om og brummer lidt, så tager sam ham egentlig ikke seriøst.
Og det ville altså være trælst hvis det bliver en slem vane, og evt. blíver til humpen på alt herhjemme.
Tusind tak på forhånd HG
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.498
En ting er at dine forældres hanhund ikke tager ham seriøst nu, men det er ikke sikkert, det bliver ved, når Sam bliver ældre. Og I vil vel gerne have, de kan blive ved at gå fredeligt sammen.
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.135
Lene N, det var også min tanke, at mine forældres hun ikke ville blive ved med at synes om det. Da han er en lidt dominerene han hund, og ikke kan med andre domienerene han hunde. Og det ville være en frygtelig skam, hvis de lige pludselig ikke kunne sammen længere.
jun 2008
Men han stopper når man beder ham om det.
maj 2008
jun 2008
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Det er bare at flytte hunden stille og roligt, når det sker. Ingen konflikter bør der være overhovedet over det her.
Humperi kan også være stressrelateret og kan være kommunikation to hunde i mellem.
Jeg ville ikke være bange for, at hunden begynder at humpe alt og alle fordi den viser den adfærd nu, og som den gør.
maj 2008
Hunperi ! :D