6.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bur - rottweiler - størrelse. Bur - rottweiler - størrelse.

Hej HG

Vi skal have anden bil og nye bure.
For at vi ikke køber bilen for lille, så vil jeg lige høre - hvor stort et bur skal en rottweiler han mindst have? Lige nu har vi godt nok kun 2 tæver (en rotte og stor lab. blanding) men hvem ved hvad fremtiden bringer?

Vil 70*95*50 (h*l*b) være nok?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bur - rottweiler - størrelse.
  • #1   22. jun 2011 Til 2 store hunde er 100*100*70 mere passende - efter min mening.
    En stor han er både lang og skal have lidt plads at vende på inde i buret.

• #2   22. jun 2011 Men i den bil vi indtil videre overvejer vil der kunne stå et dobbelt bur på 100 i bredden og 95 i dybden - hvis der skal stå et 3 bur på den anden led bagved på 50cm i bredden. Minimum...

• #3   22. jun 2011 Fiona: de mål du skriver er på et dobbelt bur eller? 100 i bredden, 100 i længden og 70 i højden?
    De mål jeg skrev var ment pr hund - ville ikke proppe 2 ind i det smiley bare så der ingen misforståelser er smiley

• #4   23. jun 2011 Ja det er målene på et dobbeltbur smiley

Og troede også du skrev målene på et dobbeltbur i dit første indlæg hi hi.

Tror hunden vel trives bedst i buret hvis buret er 90 - 100 lang, ellers skal de krølle poterne sammen. Og minimum 50 cm pr hund i bredden, da det ellers bliver næsten umulgt at vende rundt, men man kan selvfølge bare lære hunden at bakke ind i buret GGGG

Højden skal være højere end stangmålet og noget højere hvis man ønsker at hunden skal kunne stå komfortabelt op i buret. Men jeg vil personligt helst at min hund lægger ned i buret og hviler.

• #5   23. jun 2011 Vi har et Variocage dobbeltbur str xxl til vores to drenge (schæfere)
    Målene på det er 110 x 103 x 71cm. De 103 i længden er max udslået - kan varieres fra 80-103 cm.

De kan uden problemer komme ind og vende, men der er ikke plads til at fare rundt. Det er ind og så ned at ligge smiley
    Mindre bur kan ikke bruges!

• #6   23. jun 2011 KK: Der er bare lige det problem, at den bil vi kigger på, kun er 106cm i bredden, så et XXL kan ikke stå der.

Vi har ikke ubegrænset med penge og jeg forlanger også en hvis kørekomfort da det er den eneste bil vi kommer til at skulle have de næste 1½ til 2 år.. så den skal bruges hver eneste dag.

Men jeg kan da selvfølgelig få special bygget et bur så det udnytter pladsen fuldt ud.

• #7   23. jun 2011 Men jeg må løse det smiley

Jeg har set 3 rottweilere i en touran - så det KAN lade sig gøre! smiley

• Morgan S
    Morgan S Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   26. jul 2014 http://www.petdreams.dk/staerkt-hundebur-til-store-hunde-i-sort-122x74x83-cm.html

har et bur der er 122x74x83 der kunne en rottweiler godt kunne ligge! smiley

• #9   26. jul 2014 Tak Morgan - men vi har for længst fået specialbygget et bur til de 2 vi har smiley
    (Tråden er fra 2011)
    Endte med et dobbelt bur på 100x100x80 (lxbxh)

Kommentér på:
Bur - rottweiler - størrelse.

Annonce