1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvilket foder? Hvilket foder?

Hej folkens! smiley

Jeg har en dejlig pomeranian hvalp, som er knap 13 uger. Lige p.t. spiser han Science Plan, som er fra dyrelægen af. Jeg synes det er en jungle at finde rundt i med det foder - er der nogle der kan hjælpe? Hvad er bedst? Jeg har også overvejet Royal Canin (til Shih Tzu - da der er tænkt på pomeranians lækre pels).

Hvad er jeres mening?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket foder?
  • #1   8. jul 2011 Jeg ville ihvertfald foretrække science plan over Royal Canin.
    Ellers er der kornfri produkter såsom taste of the wild og wolfsblut.
    Min hund får hills og arion og det er fordi det er det eneste jeg kan få hende til at spise ellers havde jeg valgt et kornfrit

• #2   8. jul 2011 Hvorfor skifte? Trives han ikke på det han får nu?

• #3   8. jul 2011 Jo - men det var mere om det var det rigtige produkt, med hensyn til hans pels og sådan. Og tror i om jeg kan give ham lidt lakseolie i hans mad for at hans pels bliver ved med at være pæn smiley ?

• #4   8. jul 2011 Ej en medløber - hørt, hørt, jeg har heller ikke fattet, hvorfor hundemad absolut skal komme fra den anden ende af verden:-)
    Der laves ganske udemærket foder i Danmark, både med og uden kornprodukter (hvis det er det man kigger efter), og i alle mulige prislag.
    Jeg bruger selv Kingsmoors Pure (kornfrit) til mine maltesere, og de spiser det uden problemer, selvom de nu har fået det siden nytår.
    Har også tidligere prøvet produkterne fra Henne Petfood, og hundene var glade for foderet, og så pæne ud i pelsen. På et tidspunkt gad de så ikke mere spise det, men jeg kunne sagtens forestille mig at bruge det igen.

• #6   8. jul 2011 tak for jeres indlæg smiley han fejler intet overhovedet. jeg vil bare sikre mig han får det bedste af det bedste smiley overvejer lidt det der Henne - det virker super godt. min opdrætter bruger eukanuba, men det gider han ikke rigtig at spise. Derfor han begyndte at få Science Plan smiley

• #7   8. jul 2011 Jeg vil anbefale Henne Pet.
    Jeg burger det til mine tre og de trives rigtig godt på det. Det giver en super lækker pels

• #9   8. jul 2011 Okay. Det der Barf - får de så kun det eller? smiley det er ikke en nødvendighed han skal have tørfoder - vil bare have det bedste, og vil gerne betale for det!:-)

• #10   8. jul 2011 Er der andre som har gode erfaringer med Barf?

• #11   9. jul 2011 Vi bruger Olivers Petfood til alle vores. :o)
    Vi har købt det alm. voksenfoder, og så blandet det op med deres light-foder som samtidig er senior, som min ene skal have, og så får Gravhunden kun light, fordi hun skal tabe sig :o)

www.olivers.dk

Kommentér på:
Hvilket foder?

Annonce