1.297 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Back on track vs. Hurtta Back on track vs. Hurtta

Nu går vi jo snart en koldere tid i møde, og derfor ska hundene have dækner til når vi har været til træning, ude at svømme eller når Asti er med Danni på arbejde og derfor ligger en del timer i bilen..

Vi har tidligere haft et Hurtta pro windstopper fleece til Hazel, som vi var rigtig glade for.. Det sad perfekt og holdte hende varm og tør i det stride vejr vi havde sidste vinter smiley

Men har også læst meget godt om Back on track, såååå hvilket synes I er bedst og hvorfor??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back on track vs. Hurtta
  • #1   7. okt 2011 Du kan ikke sammenligne BoT og Hurtta :o)

BoT dækkener har keramisk stof i sig, og øger blodcirkulationen osv, hvor Hurtta "bare" varmer..

Medmindre det er Obtrack og de andre modeller du tænker på?

• #2   7. okt 2011 Følger lige med... skal have et til borderen smiley

• #3   7. okt 2011 Hvad ligger BoT på i pris?

• #4   7. okt 2011 Nej, det er skam BoT jeg tænker på.. Læste godt det med keramisk stof osv, men synes pasformen ser dårlig ud og når hunden ska have det på i mange timer, er det jo også relevant :O))

Men vil du mene at BoT er bedre når det nu bl.a. ska bruges i situationer hvor hunden er varm og ska ud i en kold bil, som fx efter træning og svømning??

Mette - det kommer an på str. smiley

• #5   7. okt 2011 Altså jeg har kun BoT, men det er fordi jeg har en hund med led-problemer. Jeg tror bare, jeg ville have købt et hurttadækken, hvis jeg havde haft en ellers sund og rask hund. Men skal ikke kunne sige det smiley

Men ja, jeg bruger BoT, hvis vi har været i svømmehallen (vinter/efterår - kulde generelt) eller hvis vi har været på hård lang tur og skal hjem i bilen..

Der bruger jeg udedækkenet. Herhjemme bruger jeg netdækkenet, hvis hun virker lidt øm og stiv smiley

Pasformen er god til nogle hunde.. Men ikke lige til Luna, altså udedækkenet, men det er fordi hun er ret bred på brystpartiet, når hun ligger ned.. Så det der er bredt nok foran er alt for stort på resten af kroppen, men det gør ikke så meget, når hun bare skal have det på i bilen..

Hun har ikke dækken på, på gåture.. Kun før og efter gåture smiley Men hun har også underuld..

• #6   7. okt 2011 Jeanette: nu er lidt bagud i aften, hi hi... Men ka du skrive hvor mange du og hvad du brugder til hva... Jeg er bare nysgerrig, mangler et til Billie. Men kan ik finde ud af hva det ska være.

• #7   7. okt 2011 Mange tak for svar :O)

Jeg tror Hazel ska have det på på gåture - i hvert fald hvis vi endnu engang får masser af sne smiley Måske de bare ska have et af hver - eller hver deres slags ;O))

• #8   7. okt 2011 hehe.. Luna har 3 pt *rødme* og snart 4, når jeg får penge til at købe det..

Men det første udedækken er gået fra i brystdelen, fordi hun var for bred.. Men har fået lov til at købe et brugt i samme størrelse.. Sådan hvis nu, hun skal have noget på, på tur.. I vinter, hvis den bliver lige så kold som sidste år

• #9   7. okt 2011 Vi har både hurrta og BoT men som der skrives kan de ikke sammenlignes, jeg vil dog mene at BoT vil være super til når Asti skal ligge mange timer i bilen, på et tidspunkt kørte jeg som sælger og havde Disney med i bilen og selv om bilen var blevet kold var hun meget varm med dette dækken.
    Du skal dog være obs på der er en tilvænningsperiode, de må ikke have det på mere end 10-20 min til at starte med og så øge tiden, men det står vist også på deres hjemmeside. smiley

• #10   7. okt 2011 Jackie: vi har også en hel samling efterhånden...

vi har buster softshell til for/efterår eller feks når de løber agility om vinteren der er det hverken for varmt eller koldt smiley

http://www.porcani.dk/product.asp?product=4073

Så har vi Ezydog som er mere vandafvisende en busters og har en tynd fleece indvendigt. (den lukkes og reguleres i siderne)

(link fjernet)

Hurrta pro vinterdækken til den rigtig kolde tid og de lange gå ture eller køreture.

http://www.porcani.dk/product.asp?product=2217

til sidst har vi Back on Track købt til da jeg havde Disney med på arb i bilen og det vil nu blive brugt til Diva som har fået konstateret spondylose i ryggen :-(.

http://www.backontrack.com/dk/produkter/hunde/hundedaekken/

håber du blev lidt klogere på dit valg smiley

• #11   7. okt 2011 ODDS - tusind tak, jeg tror også det er et sådan Asti ska have :O) Jeg må lige læse op på det med tilvænning for så ska vi jo snart have det købt..

Sikke en samling I har smiley Har altid sagt at hundemennesker er skøre ;O)

• #12   7. okt 2011 ja, så jeg skriver med småt at med to hunde har vi selvfølgelig to af hver!!
    smiley
    men nu hvor vi beholder en af hvalpene får de altså lov at dele dem der er.....tror jeg nok. smiley

• #13   8. okt 2011 Jackie & Billie: Sorry havde ikke set dit indlæg, men ja det vil jeg da :o)

Jeg har som sagt 3: 2 udedækkener og 1 netdækken

Det første udedækken er i str 60-63 (gammel model, hedder vist 63 nu) og det fungerede fint, men hun har fået hevet det fra i sømmene på bryststykket, når hun ligger ned. Det har været brugt i bilen om vinteren

Nr 2 udedækken er så købt i str 67 for at hun så kunne være i det i bredden.. Men det er så alt for stort alle andre steder *GG* Men det kan godt bruges i bilen..

Nr 3 er netdækkenet og det bruger vi herhjemme indendørs eller om de kølige sommeraftener, når vi har været til massage eller lignende

Jeg får så købt et brugt udedækken i str 60-63, som jeg tænker hun kan have på, på gåturene til vinter, hvis den bliver lige så kold som den var sidste år smiley Især hvis vi skal i waterwalk og så enten gå hjem eller med bus smiley

• #14   8. okt 2011 Jeg brugte BoT til Mille da hun levede, hunde havde hd i svær græd

• #15   8. okt 2011 ODDS - det tror jeg ik på at du ka holde smiley Ved du hvem I vil beholde af de kære små?? Du må snart opdatere med nye billeder :O))

• #16   8. okt 2011 Jeg har Hurtta Pro vinterdækken til brug når det er meget koldt og så har jeg et BOT netdækken jeg har brugt rigtig meget da Albert blev skadet efter agility. Jeg bruger det også tit efter træning til ham.
    Så jeg har en af hver og det vil jeg have fremover til alle mine hunde. Er super glad for begge dækkener.

• #17   8. okt 2011 Michelle nej vi har ikke besluttet os endnu. og jeg skal nok opdatere :;-)

Kommentér på:
Back on track vs. Hurtta

Annonce