Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde racisme.....?
  • #1   9. jul 2006 Ja ikk....

jeg synes sku det virker lidt strengt....

Og i mine øjne virker det som om det bare er hende

der har set sig ond på disse racer...

Men hun begrunder det med at der ikke er efterspørgsel

på disse hunde...

Men det er der åbenbart på alle andre dyre arter...

Myystisk...

• #2   9. jul 2006 Trine og Kenneth...

Du har ret i at du så nok ikke ku ha brugt hende til så meget...

Men jeg synes sku det er for meget...

Det er da godt de ikke er de eneste i verden der har den

slags erhverv.

• #3   10. jul 2006 Kisser .... HØRT smiley

• #4   10. jul 2006 jo det er nu en lidt underlig holdning! men det kan være de er blendt de uvidende fjolser der mener alle Amf er farlige. nogle folk er jo bare uvidne og vil ikke høre

• #5   10. jul 2006 Dansk politihundeforening tager heller ikke ´typer af muskelhunde ind.

Det er det samme på de lydighedshold som alle afdelinger afholder 2 gange om året...

Selv om det er et lydighedskursus, som løber over 8 - 12 gange, så er muskelhunden ikke velkommen.

• #7   10. jul 2006 Jeg forsøgt at blive medlem i Roskilde Politihunde forening jeg fik svaret vi tager ikke hunde ind der ikke kan trænes! Jeg spurgte hvad der gjorde at man ikke kunne træne en Rottweiler han svarede det er jo en kamp hund!! Så tænker jeg Say what. Skrev tilbage at han lige skulle tage at læse hvad Rottweilere er avlet til nemlig vagthund. I det gamle Romerske rige brugte man dem til at passe på deres køer. Og kom jeg til at spørge om det kun var en klub for "hyrdehunde" Så gik de pænt meget amok. Ikke at jeg har noget imod hverken hyrdehunde eller andre hunde der er avlet til det og som bliver brugt til andet men det kan bare ikke tåle at hære at deres Schæferhunde er en Hyrdehund! Men alt i alt er jeg sku glad for at jeg ikke kom derud men fandt Køge Rpttweiler klub som tager sig af alle de hunde der vil trænes der!!

• #8   10. jul 2006 Tja, jeg synes nu at det er op til den enkelte at sige hvad/hvem de vil tage sig af, og det er da en ærlig sag at indrømme at man ikke kan arbejde med visse typer hunde. Der kan jo ligge nogle dårlige erfaringer bag som ikke nævnes på hjemmesiden, og så synes jeg at det ville langt mere ansvarsløst at kaste sig ud i at arbejde med noget man føler sig utryg ved.
    Det er der ingen der er tjent med.

• #9   10. jul 2006 Christian G

Hmmmm... tvivler på om den er helt stueren den historie du kommer med....

Rotten er godkendt, som tjenestehund - så jeg tror at du har misforstået et eller andet.....

Men jeg har været inde på din profil, og Kayser har ingen DKK stamtavle... så er det derfor, at du ikke kan blive medlem.

DKK stamtavlen bruge, da Dansk politihundeforening har deres egen stambog / kåringsbog - alle oprykningskonkurrencer og kåring resultater bliver fremsendt til Dans kennel klub, hvor kåringen bliver registreret i hundens stambog

Så det er nok den rigtige historie, at du ingen stambog har på din hund.

Kommentér på:
Hunde racisme.....?

Annonce