Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder...
  • #1   21. jul 2012 Kender der godt - bruger det til godbidder.

• #2   21. jul 2012 Ok så du bruger det ik som foder?

• #3   21. jul 2012 Vi bruger Platinum til vores bernere, startede efter anbefaling på det i starten af juni, og er super tilfreds med resultatet.

Jeg har aldrig set deres pels være pænere, den er tydeligt blevet blankere siden vi startede, og så er outputet er blevet mindre, de udnytter foderet bedre end, det vi brugte tidligere. Jeg er ved at sætte dem lidt ned i ration af samme grund, der er kommet lidt ekstra på sidebenene, så foderet er åbenbart både drøjt og godt omsætteligt, og rigtigt populært hos bamserne, bliver også brugt som godbidder her. Iøvrigt så virker det også som om begge tøserne har få mere energi, måske også fra foderet.

Vi er nogle stykker, der bestiller hjem sammen fra Tyskland, så bliver prisen noget billigere end her hjemme.

• #4   21. jul 2012 Kirste R: tak for responsen... Havde i sidste uge bestilt noget andet foder hjem til pigerne, da de er meget kræsne. Og den ene meget småtspisende, så søgte et godt foder de kunne lide. Og er igen igen blevet anbefalet wolsblut. Det fik jeg bestilt.
    Så var der et par foderprøver med på det her foder jeg spørger om, da jeg åbnede den ene prøve. Kom hundene løbende hen, og var mere end henrykte for at smage... Det gjorde de bestemt ikke med wolfsblut.

• #5   22. jul 2012 Det der evt. kan tale imod Platinum er, at det indeholder lidt majs og ris.

Vi bruger varianten med kylling, og jeg finder at friskkødsandelen på 70% fint rækkende. At der anvendes frisk fersk kyllingekød af en kvalitet, der kan bruges til menneskeføde, og desuden yderligere kødandel i form af kyllingefedt og rørret kød, betyder jo at andelen af majs og ris er lav. Der er ikke andre typer "korn" i produktet.

Tilsætningen af lakseolie og andre olietyper, ledopbyggende tilskud samt forskellige urter og grønt tiltaler mig, proteinindholdet er indenfor den grænse, jeg går efter, det samme gælder de andre værdier, men det er jo op til den enkelte, hvad de mener er optimalt.

Jeg ser bare mine hunde trives supergodt på det smiley og mine har aldrig været så glade for et foder som dette. Det virker også lidt mere lækkert og duftende, lidt fugtigere i konsistensen end andre fodertyper. Det ligger iøvrigt i 15 kg's kasser med tre poser á 5 kg i hver, det gør jo at det ikke bliver "gammel og tørt" inden man får brugt en sæk op, ikke fordi foder normalt gør det, når man har to-tre store hunde at fodre på, men med mindre hunde kan det vel godt være et problem.

• #6   22. jul 2012 Ok tak for info, dejligt med nogle der har prøvet det. Mine har ingen problemmer med majs, jeg har heller ikke. Syntes nemlig alt det andet tiltaler mig, især da jeg har kræsne hunde. Ja og en meget småtspisende.

• #7   22. jul 2012 Nej jeg fodrer ikke med det - er så glad for det foder jeg bruger, så vil ikke skifte. smiley Men det er fint til godbidder da de er små og bløde og nemme at have i lommen. Bobby gider dog ikke have det. Og han er ellers ikke kræsen.

• #8   22. jul 2012 Jeg har/ haft det. Jeg synes det lugter meget underligt.
    Har brugt det som godbidder, det virkede fint, men kunne ikke finde på at bruge det som foder.

• #9   22. jul 2012 Lugter underligt, det er bare et foder, som ikke er tørret ind til neutral kønsløshed......

• #10   22. jul 2012 Min JRT Mini er meget kræsen og hun elsker den med kylling.

• #11   24. jul 2012 Lyder godt jeg prøver det.

Men hvor køber i det henne?

• #12   24. jul 2012 Jeg kørte selv ned og hentede det, da jeg ikke bor så lage væk. Jeg fodere ikke med det længere. Er gået over til BARF.
    www.petalliance.dk/9833/

• #13   24. jul 2012 Hvis du vil have det fra Tyskland, så kan du bestille f.eks. her:

http://www.petshop.de/shop/Hunde/hundefutter_trockenfutter/Platinum_Hundefutter

http://www.tiierisch.de/produkt/platinum-natural-adult-hundefutter

Jeg har kun selv handlet hos Petshop.de - de har mange gode ting til hundene, og der bliver leveret indenfor ca. 1 uge med DHL. Mener de tager 6 € for forsendelse.

• #14   24. jul 2012 Ja ok, jeg bestilte det nede ved dem selv... Nu ser vi hvornår det kommer...

Kommentér på:
Foder...

Annonce