1.538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Blir mere og mere i tvivl - race? Blir mere og mere i tvivl - race?

Hej skønne hg mennesker smiley

Nu har jeg godt set en masse "Gæt en blanding" indlæg, er det her ikke helt sådan .. Undskylder lige på forhånd hvis det bliver lidt langt!

Sagen er den jeg har min skønne pige Sasha, som eftersigeende skulle være Rottweiler, dog er jeg begyndt på mine tvivl - da jeg bestemt ikke syntes hun har størrelsen med sig!
I får lige den korte historie (hvis den kan være det), jeg endte op med pigen da jeg for 9-10 mdr siden tilbød en kammerat (han var hjemløs) og bo i min lejlighed da jeg alligevel aldrig var der grundet jeg boede hos kæresten i lejligheden ovenpå, han havde så "fået" denne hund af en af hans kammerater, men da han var i en masse skidt osv overtog min kæreste og jeg Sasha - vi har altid bare gået ud fra hun var en rotte da det var det hun lignede og det han sagde..

Ved godt rotten er i mange afskygninger, men de fleste af dem er blandet et sted .. Mit spørgsmål er så, tror i muligvis der er noget andet i min?
Er ikke specielt meget inde på de forskellige racer, så jeg har ingen anelse!

Hun vejer pt som 1års, 30kg (ca, måske lidt mere) og er knap 53-55 cm høj ved skulderen

Nogen bud?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blir mere og mere i tvivl - race?
Kommentér på:
Blir mere og mere i tvivl - race?

Annonce