503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nælle feber??? Nælle feber???

Nogle der ku ha et gæt på hvad det er? Hun er hævet i hovedet ved øjnene og næsen og hun har buler på kroppen, det gør ikke ondt på hende, og hun er lige så legesyg som hun plejer. Hun skal til dyrlæge imorgen, hvis det bliver værrer ringer vi efter akut tid smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nælle feber???
  • #1   28. jul 2013 ..

profilbillede
  • #2   28. jul 2013 ..

profilbillede
  • #3   28. jul 2013 Min tæve havde det også, hun blev så slemt hævet om næsen, så hun næsten ikke kunne trække vejret, så jeg måtte afsted til dyrlægen med hende. Og så fik hun en sprøjte, og så var hun så fin igen smiley

• #4   28. jul 2013 Min mor mener ikke hun skal til dyrlæge da deres hund havde også fået det en gang og dagen efter var det væk. Hun trækker vejret helt normalt. Det hele er helt normalt det eneste er bare hendes udsende, jeg ved ikke om jeg bare skal vente til aften og se hvordan det går med hende

• #5   28. jul 2013 Du skal under alle omstændigheder holde øje med hende.
    Det eneste min fik ved dyrlægen var antibiotika, mener jeg.
    Og hvis min fik det igen, så havde jeg taget afsted alligevel, selv om jeg har de 30-35 km til min egen dyrlæge.

• #6   28. jul 2013 jeg holder også øje hele tiden, men ved ikke om jeg skal passe hende som jeg plejer med gå ture osv

• #7   28. jul 2013 @ Bettina, tror du ikke det var en indsprøjtning med binyrebark hormon den fik ?? er det en allergisk reaktion af en art er det som regel det de får ...

• #8   28. jul 2013 Hanne, jo jeg syntes også det lød forkert smiley
    Tak for det.
    Jeg kan ikke sige om du skal det eller ej, det ville jeg gøre.

• #9   28. jul 2013 Hvis hunden ikke er kommet til skade, så er hævninger som regel vandophobninger, dette, evt åndedrætsbesvær og kløe er typiske allergiske reaktioner, kan være på grund af noget hunden har spist, drukket, blevet behandlet med (min fik fx en af bayvantic), eller er blevet stukket af.... en allergisk reaktion skal som regel behandles med binyrebark hormon, nogle gange er en indsprøjtning nok, andre gange skal de have piller nogle dage .... som regel kan man vente til dyrlægen åbner, men er det åndedrættet, eller fx et stik i mundhulen skal man nok søge, eller i det mindste ringe til vagt dyrlæge for at høre dennes vurdering

• #10   28. jul 2013 Vi ringer til dyrlægen hvis hun ændrer sig, hun trækker vejret normalt og er som hun plejer, imorgen er det 100% til dyrlæge.

Kommentér på:
Nælle feber???

Annonce