690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Alene hjemme vs alene hjemme med en i huset Alene hjemme vs alene hjemme med en i huset

Jeg bor pt sammen med en kammerat, men det fungerer af helvedes til, og jeg søger nu mit eget, hvor jeg vil bo alene med Louie.
Som det er nu, går min kammerat hjemme, og jeg går på arbejde 32 (+lidt) ugentligt i et løntilskudsjob, så der er nogen hjemme hos Louie det meste af dagen.
Jeg begynder nu at få lidt ondt i maven over alt den tid, som han kan komme til at skulle være alene-alene, især hvis jeg får et rigtig job med transporttid.
MEN Min kammerat går ikke med Louie, og Louie ligger hele dagen på mit værelse med døren åben. Han tager ikke kontakt til min kammerat.
Har det overhovedet nogen betydning om han er der eller ej ifht hunden? Jeg ved, I selvfølgelig ikke kan sige noget om, hvordan min hund har det, men et gæt?

Han har ingen problemer med at være alene og er generelt meget selvstændig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme vs alene hjemme med en i huset
  • #1   18. sep 2013 Mit GÆT vil være at selv om hunden er lige glad med din kammi så tæller han som selskab, så hunden ikke føler sig alene.

• #2   18. sep 2013 Min erfaring er at pomserne er gode til at være alene, blev skilt i 96 fik Bine på da 4 år med, og hun klarede det forbavsende godt, kom fra hjem m have til lille etværelses, men gik med hende om morgenen og igen om aftenen og hun sov på min hovedpude om natten, det gik fint.(naboen fortalte hun sjældent gøede) smiley

• #3   18. sep 2013 Louie har prøvet lidt af hvert. Fik ham, da jeg boede med en kæreste i 2-værelses på 2. sal. Så flyttede kæresten. Halvt år efter flyttede vi i en anden 2-værelseslejlighed i stuen, et år efter flyttede vi ind hos min daværende kæreste på 1. sal. Så flyttede vi alle tre til Aarhus i en lille bitte lejlighed med have, 3,5 år efter flyttede jeg sammen med kammeraten i 2-etagers rækkehus med have.
    Alle flyt og forandringer er sket uden, at han så meget, som har vippet med et øre smiley

• #4   18. sep 2013 Men ja, jeg tror da også, at det er selskab uanset, hvor meget selskab det er. Det er lidt sjovt, når jeg kommer hjem, og går op og henter hunden oppe oven på, så får kammi også lidt "nææ jeg er glad for at se dig"-hils

• #6   18. sep 2013 Han kan sagtens være alene, men jeg tager altid lige en genopfriskning, når jeg flytter. Bare han er i min seng, så plejer det ikke at være et problem. Og så bliver han passet indtil det hele er flyttet nogenlunde på plads, så det lugter af "hjem" smiley

• #7   18. sep 2013 Men det er måske anderledes nu. Jeg gik arbejdsløs fra januar og frem til 1. august og kammi har været sygemeldt/hjemme siden februar. Så han er jo ved at være godt vænnet til at alene hjemme er begrænset.

• #8   18. sep 2013 Vi stod lidt i samme situation. Nemo er 2 år, og i de to år har vi boet hjemme ved mine forældre. Min far var næsten altid hjemme, så nemo var sjældent helt alene. Men igen, nemo blev ikke luftet og lå også bare på mit værelse med åben dør og sov.
    Nu er vi flyttet hjemmefra og nemo er så dygtig. Han siger ingenting. Og sover bare smiley
    Vi er dog tit ved mine forældre, da jeg synes 10 timer alene er meget smiley

Kommentér på:
Alene hjemme vs alene hjemme med en i huset

Annonce