1.032 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Det bedste foder uanset pris, til SBT? Det bedste foder uanset pris, til SBT?
Hey, jeg prøver lige at skrive et indlæg igen da det gik så godt med det sidste
Hvilket foder synes I er det ubestridt bedste til en SBT? Har kigget på orijen, men synes bare der er rigtig meget protein i? Hvilket foder har I bedste erfaringer med? Umiddelbart var det TOTW der sprang i øjnene, da der er lidt mere kulhydrat i, uden at være voldsomt. Kan også se der er en væsentlig prisforskel på de to mærker jeg lige fremhævede her, hvilket jeg gerne vil give hvis man får et tilsvarende bedre produkt. Men gør man så det?
0 synes godt om
sep 2013
Følger: 12 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 109
Vi er også på jagt efter noget andet.
Vi har også haft prøvet Royal Canin, hvilket var fint i starten, men til sidst gad hun heller ikke at spise det.
Men det er dyrt i forhold til kvaliteten, der er alt for meget majs og lign. i.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.955
Mange er super glade for ToTW, mine trives ikke på det. Mine trives tilgengæld rigtig godt på Olivers, mens andre ikke fungerer på det.
Så jeg har nogen kriterier jeg VIL have opfyldt ved fodervalg, og så prøver jeg mig frem med de fodertyper der opfylder mine krav. Herhjemme har det så været Sams field og Olivers de har fungeret bedst på, så det er dem jeg bruger.
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
MEN...
Der er lige så mange meninger omkring foder som der rent faktisk er fodermærker.. Nogle sværger til pedigree, andre til det man kan få hos dyrlægen..
Selv vil jeg rigtig gerne barfe, men jeg har simpelthen ikke plads til at have kød liggende på frys.. SÅ jeg har valgt det alternativ jeg brød mig mest om. Nemlig TOTW..
-EDIT: Som Michelle siger: Nogen hunde trives bedre på det ene frem for det andet.. Jeg har en veninde hvis hun bogstaveligste talt ligner noget katten har slæbt ind på en regnfuld aften hvis den får TOTW... Til gengæld ligner hunden en million når den får pedigree.. Har aldrig mærket så blød en hunde pels som hendes hund har
jan 2007
jan 2007
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.854
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.611
- Vaks får Probiotic LIVE. Dét fungerer han på.
Jeg har prøvet Arion (mener jeg bestemt det var.. ), men han fik grim pels med det samme, der gik ikke mere end...2-3 dage, så var hans pels mat og klam at røre ved.
Jeg kører gerne en halv time for at kunne få foder til ham, selvom jeg kan gå hen til den lokale dyrehandel på 5 minutter og købe Arion - Fordi det er det, min hund fungerer på.
Så ja, kig på din hund. Alle hunde er individuelle.
Det bedste foder uanset pris, til SBT?