1.032 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ham der
Ham der
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17

Det bedste foder uanset pris, til SBT? Det bedste foder uanset pris, til SBT?

Hey, jeg prøver lige at skrive et indlæg igen da det gik så godt med det sidste smiley

Hvilket foder synes I er det ubestridt bedste til en SBT? Har kigget på orijen, men synes bare der er rigtig meget protein i? Hvilket foder har I bedste erfaringer med? Umiddelbart var det TOTW der sprang i øjnene, da der er lidt mere kulhydrat i, uden at være voldsomt. Kan også se der er en væsentlig prisforskel på de to mærker jeg lige fremhævede her, hvilket jeg gerne vil give hvis man får et tilsvarende bedre produkt. Men gør man så det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det bedste foder uanset pris, til SBT?
  • #2   29. jun 2014 Vi har TOTW til vores labrador, hun gider ikke at æde det. Men har hørt meget godt om det. smiley

Vi er også på jagt efter noget andet.

Vi har også haft prøvet Royal Canin, hvilket var fint i starten, men til sidst gad hun heller ikke at spise det.
    Men det er dyrt i forhold til kvaliteten, der er alt for meget majs og lign. i.

• #3   29. jun 2014 Der er næppt nogen der kan sige "det her er bedst" for det er ganske enkelt forskelligt fra hund til hund.
    Mange er super glade for ToTW, mine trives ikke på det. Mine trives tilgengæld rigtig godt på Olivers, mens andre ikke fungerer på det.

Så jeg har nogen kriterier jeg VIL have opfyldt ved fodervalg, og så prøver jeg mig frem med de fodertyper der opfylder mine krav. Herhjemme har det så været Sams field og Olivers de har fungeret bedst på, så det er dem jeg bruger.

• #4   29. jun 2014 Vi er rigtig glade for TOTW til vores husky. Hun har aldrig været kønnere..

MEN...

Der er lige så mange meninger omkring foder som der rent faktisk er fodermærker.. Nogle sværger til pedigree, andre til det man kan få hos dyrlægen..
    Selv vil jeg rigtig gerne barfe, men jeg har simpelthen ikke plads til at have kød liggende på frys.. SÅ jeg har valgt det alternativ jeg brød mig mest om. Nemlig TOTW..

-EDIT: Som Michelle siger: Nogen hunde trives bedre på det ene frem for det andet.. Jeg har en veninde hvis hun bogstaveligste talt ligner noget katten har slæbt ind på en regnfuld aften hvis den får TOTW... Til gengæld ligner hunden en million når den får pedigree.. Har aldrig mærket så blød en hunde pels som hendes hund har

• #5   29. jun 2014 Mort -naturligt er nu ikke altid = bedst. Ligesom ikke alle hunde trives optimalt på et bestemt tørfodermærke, så er det heller ikke alle hunde der trives bedst når de råfodres.

• #7   29. jun 2014 mort -men tørfoder er jo osse (altefter mærke) kød bl.a. smiley

• #9   30. jun 2014 Jeg har været rigtig glad for TotW, Wolfsblut og har hørt rigtig gode ting om Essentials.

• #10   30. jun 2014 Det bedste foder til Coco er Orijen, men det er jo så pokkers dyrt, så jeg skifter imellem produkterne. Det er også min holdning at hunden skal have varieret foder, så det passer meget fint smiley

• #11   30. jun 2014 Jeg ville prøve mig frem. Kig på din hund, har den blød pels, en hud der ikke fedter, ikke for tyk, ikke for tynd, spiser den godt osv.
    - Vaks får Probiotic LIVE. Dét fungerer han på.
    Jeg har prøvet Arion (mener jeg bestemt det var.. ), men han fik grim pels med det samme, der gik ikke mere end...2-3 dage, så var hans pels mat og klam at røre ved.
    Jeg kører gerne en halv time for at kunne få foder til ham, selvom jeg kan gå hen til den lokale dyrehandel på 5 minutter og købe Arion - Fordi det er det, min hund fungerer på.

Så ja, kig på din hund. Alle hunde er individuelle.

Kommentér på:
Det bedste foder uanset pris, til SBT?

Annonce