565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Tidlig løbetid eller hvordan? Tidlig løbetid eller hvordan?

Min lille pige er knap 5 måneder og hvad jeg kan læse mig til kommer de tidligst i løb som 6 måneders.
Hun er idag/igår begyndt at slikke sig meget bagtil og sovet en del idag. Mere end normalt synes jeg. Hun har noget blod ned af bagbenene og tisser eller prøver på det meget og har klynket lidt. Alle 4 hjørne tænder er på vej ud nye nu.

Vågnede nu her ved hun var urolig og en lugt af jern/blod men kan det passe hun allerede nu er i løb? Min tidligere tæve var omkring 1år før hun kom i løb.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tidlig løbetid eller hvordan?
  • #1   14. aug 2014 Du siger at hun prøver at tisse, men ikke kan og at hun klynker. Det får mig til at tænke blærebetændelse. Sådan reagerede vores nemlig, da hun fik blærebetændelse. Om der kan være blod involveret med blærebetændelse, ved jeg ikke.

Hun gik desuden i løbetid første gang, næsten samtidig med, at hun fik blærebetændelse. Hun var 6 mdr.

• #2   14. aug 2014 Jeg tænker osse lidt om det kan være blærebetændelse?

Men ja, der er jo nogen der er tidligt på den, så løbetid er ikke udelukket. Men det at den prøver at tisse, men klynker osv, ville altså få mig til lige at give dyrlægen et kald når han åbner

• #3   14. aug 2014 Søg dyrlæge. Måske er hun tidligt på den, men heller safe end sorry.

• #4   14. aug 2014 Iza havde det på samme måde da hun var 4 mdr. og hun havde meget kraftig blærebetændelse. Hun pev dog ikke når hun skulle tisse, men hun tissede rigtig meget. Det var den mangel på piben der gjorde at jeg først opdagede det så sent.
    Så jeg ville hurtigt ta en urinprøve og lade dyrlægen se på det smiley
    God bedring

• #5   14. aug 2014 vores berta havde blæresten og derfor blærebetændelse. hun tissede blod og tissede ofte. det endte med en operation.

• #6   14. aug 2014 Det kan godt ske,at en hund kommer tidlig i løbetid, jeg har der kun 5mdr imellem. smiley

• #7   14. aug 2014 Istemmer de andre Skynd dig til dr.lægen med hende smiley

• #8   14. aug 2014 Vil give dem et kald. Hun klynker ikke når hun tisser men gjorde det et par gange da hun lå i kurven.

• #10   15. aug 2014 Det er ikke blærebetændelse. Men der er lidt bakterietal/infektiontal men idag er hun mere aktiv og drikker og spiser normalt igen så dyrlægen har sagt vi kan give det et par dage.

Kommentér på:
Tidlig løbetid eller hvordan?

Annonce