{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Alene hjemme - hvordan løses 'problemet' bedst? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!
Jeg skal i sommer anskaffe mig min hund nr 3, en whippet hanhvalp.
Jeg henter ham søndag D 26/6 og har så tre ugers ferie (begynder igen på arbejde D 18/7).

Jeg arbejder hovedsageligt nat, og de to hunde jeg har fra før er trygge med og vant til at være alene i de 10-10 1/2 time jeg er afsted. (Jeg ved dette er meget længere tid end mange af jer synes er optimalt, men det er nu engang sådan min/vores hverdag ser ud. Jeg arbejder som sygeplejerske på sygehuset, så har ikke mulighed for at tage dem med på arbejde desværre)

Jeg har selvfølgelig planer om at påbegynde alene hjemme træningen med den lille hvalp imens jeg har ferie, men jeg synes det kan blive lidt tidligt at skulle være alene hjemme SÅ længe så hurtigt.

Jeg har da to følgende muligheder:

1) hundene kommer med mig på arbejde i bilen, og skal så sidde i bur i bilen imens jeg er på arbejde. Jeg vil have mulighed for at kunne se til dem 1-2 gange i løbet af natten, hvor de kan komme ud for at tisse. Jeg vil da selvfølgelig skulle have åbne vinduer og bagagerum på 'klem' så de får luft.

2) hundene bliver passet hos en veninde, som også har en egen hund (mellempuddelhvalp (tæve) på 8 mdr). Dette er jo da et 'nyt' sted, men mine gamle hunde er trygge ved veninden og hendes hund.

Den sidste mulighed er, at lade dem alle tre være alene hjemme hele natten. Det er trods alt nat, og mine hunde sover det meste af deres alenetid væk, men det er jo mange timer for en lille hvalp.

Hvad tror I er den bedste løsning? Har I andre løsningsforslag?

Vh Kristine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme - hvordan løses 'problemet' bedst?