1.073 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kræft i lymferne, erfaringer? Kræft i lymferne, erfaringer?

Hej alle,

jeg søger lidt ifno vedr. kræft i kymfesystemet ved en hund.

Mine forældres Cairn Terrier på 9 år har idag fået konstateret dette (Der er foretaget 2 biopsi'er).

Dyrlægen kan ikke sige noget om hvor lang (kort?) tid der vil gå, før end at han skal aflives. -Dette kræver iflg. ham en operation, hvilket de fraråder.

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne dumme dumme sygdom smiley ??

Mvh

N.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræft i lymferne, erfaringer?
  • #1   2. nov 2006 Uha...har godtnok ingen erfaringer... Vil blot sende mine medfølelser...

Håber at I alle klare den svære tid... :o(

Mange tanker herfra...

• #2   2. nov 2006 Ja, det er en meget trist besked at få og desværre er der ikke så meget at gøre. Vi havde en skotte, som 8 år gammel fik konstateret lymfekræft. Dyrlægen gav hende fra 1 måned til højst 1 år. Vi prøvede i samråd med dyrlægen med prednison behandling, men det hjalp ikke. Efter 1 måned måtte vi lade hende aflive. Dette er 10 år siden, måske er der sket noget nyt i forskningen.
    Men held og lykke.
    Lone

• #3   2. nov 2006 Hej!

Tak for linket og tankerne..Øv, det er bare så sørgeligt. Han er jo som et familiemedlem... ;-(

Han vil blive aflivet så snart der viser sig symptomer så som dalende appetit, træthed eller lign. Det mindste tegn på han ikke trivedes.

N. -Som er dybt ulykkelig

• #4   2. nov 2006 Øv hvor sørgeligt... Jeg har ikke erfaringer med lymfecancer, men jeg mistede min hund for nogle måneder siden pga cancer i bughulen. Han havde ikke vist tegn på sygdom og havde opført sig som han plejede, men pludselig en dag efter en gåtur kunne han ikke finde ro og det stod hurtigt klart at noget var helt forkert - dyrlægen kiggede ikke mange sekunder på ham før diagnosen blev stillet og da var min hunds bug så udspilet så han fik en sprøjte og sov stille ind. Personligt ser jeg ingen grund til at begynde at skære i sin bedste ven og da slet ikke hvis man ikke kan garantere overlevelse. Det er et meget svært valg at træffe, men i mit tilfælde det eneste og rigtige at gøre.

Håber I finder den rette løsning for jer!

/ Trine

• #5   26. apr 2008 jeg vil også meget gerne vide om der er nogle der har erfaringer med lymfe kræft, min rottweiler på snart 11 år har lige fået det. er rigtig ked af det...nogle erfaringer med (binyrebarkmedicin) eller kemo ??
    er glad for alle svar...

Kommentér på:
Kræft i lymferne, erfaringer?

Annonce