259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

FORTSAT ADVARSEL !!!! FORTSAT ADVARSEL !!!!

Hej folkens.... igår blev der sendt et pogram på TV2 under navnet "Flået levende". pogrammet viste at man i Kina indfanger hunde og katte, for så at flå skindet af dem mens de stadig er levende.... behøver jeg skrive mere!!! af disse skind fremstilles bla. : bælter, hjemmesko, turist ting, små dyr med pels på osv. Jeg vil hermed advare jer imod at købe sådanne mindre genstande fremstillet af skind fra Kina, da det som sagt sagtens kan komme fra stakkels forpinte dyr.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FORTSAT ADVARSEL !!!!
  • #1   9. mar 2005 ja Anne-Louise...
    personligt har jeg set en masse af netop de små pels dyr i de der 10 og 20 kroners butikker... men det er den eneste måde man kan stoppe det her svineri på... ved simpelthen at lade være med at købe deres lorteting...

Lykke

• #2   9. mar 2005 nej det er jo det jeg heller ikke forstår.... hvorfor H..... skal de være i live.... havde man så bare aflivet dem først.... så kunne jeg måske bedre leve med det.....

Lykke

• #3   9. mar 2005 Det sørgelige er også at mange skindforhandlere IKKE kan se om det er hund / kat eller ræv...så de køber disse skind uvidende om hvad det er....

Lykke

• #4   9. mar 2005 hvor har du dog ret....og et eller andet sted er jeg sådan set ret ligeglad med hvilket dyr det drejer sig om..... man flår IKKE et levende væsen i live....

Lykke

• #5   9. mar 2005 ja stakkels mand.... hvad det ikke må have krævet af selvkontrol...for ikke at slå det svin ihjel.... jeg får en ubehagelig lyst til at gøre ting der vist ikke er lovligt.... pine og plage det usle menneske... lade ham mærke min vrede i MANGE MANGE TIMER....

Lykke

• #6   9. mar 2005 det er jo bare noget sludder...for de skind bliver jo ikke ødelagt af at dyret er dødt.... den køber jeg sq ikke....

Lykke

• #7   9. mar 2005 man kan vel for pokker gasse dem eller noget andet så de bare falder i søvn og så dør.... det kan da ikke skade pelsen...IHHHHHH hvor er jeg tosset nu !!!! sidder og bliver helt fortvivlet over at vi mennesker er så ONDE...

Lykke

• #8   9. mar 2005 Hejsa

Jeg fik også set det program og sikken et syn, men kunne jo slet ikke holde ens tåre tilbage...... og mine hunde sad op af sofaen med hovede på skrå da de stakkels dyr inden i tvet skreg.......

• #9   9. mar 2005 jammen Bodil du har ret... det er ikke dem der gør det der bør straffes hårdest...det er sq dem der bestiller det... de såkaldte bagmænd....

Lykke

• #10   9. mar 2005 men generalt har man et underligt forhold til liv i Kina... alt levende kan spises og en offentlig henrettlse er ikke noget man løfter øjenbryn over... børn bliver hensat til et frygteligt liv på børnehjem, hvor de bindes til stole eller anbringes i rum for der at dø af sult.... Kineserne er så mange på begrænset plads.... så liv sættes ikke højt....

Lykke

• #11   9. mar 2005 skal lige sige at jeg ikke på nogen måde er racist.... jeg kan bare undre mig over denne mentalitet hos dette folkefærd....

Lykke

• #12   9. mar 2005 hørt hørt...til jer begge to...

Lykke

• #13   9. mar 2005 Jeg giver jer helt ret i at man burde gasse dyrene istedet for - d kan da under ingen omstændig gå ud over pelsen... Men d r fordi d vil koste en masse penge at lave sådan nogel gaskamre - og d vil de jo ikke ofre penge på!!!! DESVÆRRE.... Men d sørgelige for mig r at hvis man skal ud og kigge på en såkaldt skindjakke vil man under ingen omstændigheder købe en hvis man vidste at d var kat eller hund - men hvis d nu r kanin eller ræv så r d "okay" - for d r jo d skindjakker r lavet af... Men disse dyr (ræv, kanin osv.) lever stort set ikke under bedre vilkår end hunde og katte... D r som om at når d r kat og hund der bliver nævnt, så kommer d for tæt på - hvis i forstår hvad jeg mener.... Jeg sad også og stortuede i går over udsendelsen - Sådanne metoder r fuldstændig horrible - og d r ens for alle dyr!!! Som de og udtalte i går - hvor der r en køber r der en sælger - så kort sagt - undgå køb af skind & pelsvarer.... Eller køb d dansk...;-)

Kommentér på:
FORTSAT ADVARSEL !!!!

Annonce