Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - tandsten!
  • #3   14. dec 2016 Kødben?
    Kan du anbefale nogle ? Skal det være fra dyrehandel eller slagter?

Er ikke så glad for at give ham ben længere, da han engang blev så syg af et at han kasteds op i 3 dage, til sidst kun blod, og måtte så 'indlægges' med drop.
    Og så er han faktisk heller ikke særlig interesseret i dem. Kun lige den første halve time, og så gider han ikke mere.
    Han er desværre meget kræsen, og du kan ikke lokke særlig meget i ham smiley

• #4   14. dec 2016 Rygben, haler, skulderblade, evt ribben er glimrende tandbørster..
    Hold dig fra tørrede/røgede skinkeben og hvad det ellers kaldes..
    Dentastix er penge ud af vinduet.

• #5   14. dec 2016 Hvor køber i jeres :)?

• #6   14. dec 2016 Find en slagter og spørg hvad han kan trylle frem smiley

• #8   15. dec 2016 Hvis ikke ben, så plaque off og regelmæssig tandbørstning.
    Tørfoder GIVER tandsten, det renser aldrig.

• #9   15. dec 2016 Rå ben minimum 2 gange i ugen - gerne oftere.
    30 min. er god tid til at tygge i et ben... smiley

Vi bruger primært rygsøjle, skuldreblade og ribben, da disse ben er bløde, lettere at fordøje og skader ikke tænderne.
    Halse fra kylling og kalkun er også et hit her hjemme - specielt hos vores ene hund, som ikke er så glad for at tygge i hårde ting.
    Læs mere om det at give ben her http://tossetmedhund.weebly.com/generelt-om-hunde/category/hundens-rene-taelignder

Start ud stille og roligt, så han netop ikke får dårlig mave. Når han har tygget i 10-15 minutter (hvis der er mere ben tilbage der) så smid resten af benet ud, eller smid det i fryseren. Husk at bytte med ham, så I ikke ender i en træls situation med ressourceforsvar.

• #10   15. dec 2016 Har man en hund, der så ikke er vild med ben (sådan en har jeg haft). Så er der ikke andet at gøre end at børste tænder på kræet og det kan være en stor fordel at lære selv at skrabe tandsten af (og lære hunden at finde sig i det). Min fik børstet tænder et par gange om ugen og skrabet tandsten af ca 1 gang om måneden. Han havde stadig de flotteste hvide tænder uden belægninger da han døde 10 år gammel.
    De to jeg har nu får ben (primært lammeriben) som 'tandbørster' og en gang i mellem går jeg lige tænderne efter i krogene med tandrenseren.

• #14   15. dec 2016 Hvordan går det ud i analkirtlerne :p?

• #15   15. dec 2016 Det giver lidt hård afføring, som presser på analkirtlerne på vej ud smiley

Kommentér på:
Foder - tandsten!

Annonce