{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Show of winners?
  • #2   20. feb 2017 Spændende smiley

    Ved du, om der er en offentlig deltagerliste et sted på nettet?
    Jeg har kigget på FB og deres hjemmeside.


  • #4   20. feb 2017 Der plejer ikke at komme en deltagerliste..

  • #5   20. feb 2017 På Show of winners FBside, skrev en deltager, at deltagerlisten var blevet offentliggjort på Royal Canins stand i Fredericia, så det havde jo været logisk, at den også var på nettet.

  • #6   20. feb 2017 What? Det har jeg aldrig hørt om.. Men det er måske fordi RC nu er sponsor for showet.. Det skal jeg ikke kunne sige smiley Er du sikker på det ikke blot er programmet for showet der var blevet offentliggjort?

  • #7   20. feb 2017 Vedkommende skrev "deltagerliste". Men hvad ved jeg....det er derfor jeg spørger smiley

  • #8   20. feb 2017 Der er en SOW gruppe på FB, men deltagerliste er der vist ikke generelt.
    Jeg deltog med min tæve i debutant cup for et par år siden, men det kan jo have ændret sig.


  • #9   20. feb 2017 Det ser da spændende ud!
    Har jeg forstået det rigtigt at man skal købe billet, for at være tilskuer? smiley


  • #10   20. feb 2017 Ja, det koster penge at være tilskuer.

  • #11   20. feb 2017 DAMN, det er mange år siden jeg havde hund med der. Jeg var med i midten af 80`erne et par gange med hund og masser af gange uden hund.

  • #13   21. feb 2017 Jeg har været med i Junior-Cup lige da jeg var fyldt 18 år.. Det var sidste gang jeg gik Juniorhandling! Siden har jeg haft min egen hanhund med i Debutant-Cup en enkelt gang smiley
    Jeg har egentlig et par der er kvalificeret til Par-cup, samt Ainu der er kvalificeret til både Winners og Champion-cup...


  • #15   21. feb 2017 Var der for nogle år siden med hund, hyggeligt at møde hunde bekendte, men ellers var det nu ikke noget, jeg trænger til at deltage i igen. Jeg tror at det var meget mere prestige fyldt for mange år siden, at kunne deltage, men ikke i dag desværre.

  • #16   21. feb 2017 Nu er der kommet deltagerliste på Facebook.

  • #20   21. feb 2017 Held og lykke med det Ulla, og god fornøjelse.

  • #23   25. feb 2017 Jeg sidder og ser livestream derfra.

  • #24   25. feb 2017 Jeg sidder også klistret til skærmen smiley Hjalmers farmor er lige blevet nr. 2 i veteran cup, og der er stadig to Bullmastiffer med, det er så spændende :0)

  • #25   25. feb 2017 Hvor ser I det? smiley

  • #26   25. feb 2017 Her...

    http://showofwinners.dk


  • #27   25. feb 2017 Hvor er den skøn, den AA på 3 måneder. Men hvordan har den kvalificeret sig?

    Og så er dommeren skudt i malteseren.


  • #28   25. feb 2017 Var den ikke fra start november, så den lige har kunne deltage ved Fredericia og dermed kvalificeret sig? - Jeg måtte også lige regne regne efter en gang smiley

    Ja, dommeren var ret vild med den lille Malteser... - men er stadig helt i hopla over, at Lille My (Bullmastiff) blev nr. 3, sidste år var det Bullmastiff (Innit) der løb med det hele.

    Er lige kommet hjem fra ferie i dag, men ville så gerne have været med deroppe i dag, er helt sikker på, at der bliver festet igennem :0)


  • #29   25. feb 2017 De kan vel ikke deltage før de er 12 uger? Jeg spørger af uvidenhed, for dengang jeg var med ( i stenalderen), var der ikke hvalpecup eller noget som helst.....

  • #31   25. feb 2017 Hvad går show of Winners egentlig ud på? smiley

  • #32   25. feb 2017 Jeg ved det faktisk ikke Mette... - Jeg er selv helt nybegynder i forhold til show of Winners smiley

    Anine, så vidt jeg har forstået, et show for de hunde der klarer sig bedst på de forskellige udstillinger.


  • #33   25. feb 2017 Jeg ved ikke hvordan SOW foregår nu om dage. I min udstillingstid var det en STOR ære at kvalificere sig. Men kvalificerede sig dengang ved at vinde BIR/BIS på specialklubudstillinger, blive placeret som årets hund 1-4 i den enkelte gruppe hos DKK, vinde gruppen på DKK udstillinger og selvfølgelig vinde BIS på DKk udstillingerne.

    Så kunne man tilmelde SOW og håbe at man var hurtigt nok ude.....

    Showet Er et show og intet andet. Et heat består af X antal hunde af forskellige racer. Man trækker så et kort. de to esser kommer op mod hinanden, de to 2`ere kommer op mod hinanden osv osv. sådan fortsatte man til der var 4 tilbage, som udgjorde finalen.

    Man har pænt tøj på, men efter kl 18, skiftede man til gallatøjet og hundene får ofte lidt glimmer i pelsen eller der gøres andet specielt.

    Jeg må indrømme når jeg sidder og ser det nu at det ser tamt ud. Ikke mange tilskuere og ikke meget hujen og klappen smiley


  • #35   26. feb 2017 Det var en lang dag, jeg holdt ikke til det sidste. Der var ret mange, der tog hjem ved nitiden og derefter.

  • #36   26. feb 2017 Der er jo desværre ikke den prestige i det i dag som før, ikke mange tilskuere, nok mest dem der er med til at hjælpe og familie. Det var jo opdrættere der viste deres opdræt og kunne have sådan en "se mit opdræt og hvad vi har opnået i show ringen" aften, men det er vandet ud nu synes jeg.


  • #37   26. feb 2017 Vi var med igår - der blev både hujet, klappet og heppet, men det kan man desværre ikke høre på livestream.

    Hvalpene skal ikke kvalificere sig, de kan tilmeldes efter først til mølle princippet - alle andre klasser skal stadig kvalificere sig.

    Vi brugte masser af glimmer igår, men i en pels som Aston, så ses det desværre ikke rigtigt på afstand smiley

    Det er muligt at det ikke er samme prestige i at være med længere, men det er nogle virkelig hårde konkurrenter i ringen.
    Aston vandt i første omgang i champion Cuppen over en pharao og tabte så desværre mod afghaneren i næste - den endte så med at vinde hele champion Cuppen smiley
    Men jeg må indrømme at der var en hel håndfuld af hunde som jeg håbede på ikke at trække som modstandere.


  • #38   26. feb 2017 *Camilla*
    Jeg sad og så flere af hundene på LIVE stream, og jeg forstår dig så sandelig smiley Det er jo ikke Hr. og Fru/Frk hvemsomhelst, der havde tilmeldt.
    Kendte flere, som deltog, og de måtte også se sig slået af nogle af de "store"..
    Jeg deltog for et par år siden med min tæve i Debutant cup pga hun havde klaret sig rigtig godt. Men må da erkende, at hverken min tæve eller hanhund, har vundet tilnærmelsesvis nok til at kunne deltage i Champions eller Winners cup...Måske om et år eller 2 kan min hanhund i Champions, men det er jo kun noget man kan drømme om.


  • #39   26. feb 2017 jeg regnede absolut ikke med noget som helst - sad og snakkede om at jeg håbede ikke på at vi trak akitaen, samojeden, pharaoen og nogle andre også. Jeg var vildt forbløffet over ar han vandt over pharoen, det havde jeg ærligt ikke troet. Aston med hans 'kun' 4 champion titler, mod en pharao med flere titler end jeg kunne tælle.
    Der var mange svære konkurrenter og man skal trods alt stadig kvalificere sig, end ved titler eller ved placeringer i BIG/BIS eller lign.

    Jeg synes stadig bare det er fedt at kunne være med, at vi fik en enkelt rød roset med hjem, det var totalt hele dagen værd smiley
    Jeg kunne i hvert fald godt finde på at gøre det igen næste år, for det er bare en fed oplevelse at have hund med til og stemningen derinde er virkelig fed - på trods af at salen ikke er fyldt op med tilskuere. Dem der er der, står til gengæld og hepper og klapper på livet løs, hvilket er super ærgerligt at man slet ikke fornemmer på live stream, ikke engang musikken heller...


  • #41   27. feb 2017 Hold da op - så gik det da godt smiley Den røde roset betyder jo at din hund gik videre efter 1. heat.
    Ak ja, det gjorde min tæve ikke dengang. Men netop det at deltage er SÅ...vildt.
    Men man ved, at man ikke vinder en døjt. (sådan havde jeg det.)
    Lige som da jeg deltog på Crufts sidste år.
    Det var så giga stort, at jeg følte jeg kunne flyve.
    Jeg forventede at gå tomhændet fra - der var også små 250 hanhunde tilmeldt, så jeg regnede med at få høvl. Der var alene i min hanhunds klasse tilmeldt 25 smiley Når det er vildt herhjemme, så står der en 5-6 i junior han.

    Jeg kom dog derfra med en oplevelse for livet.
    Og ved både SOW og Crufts er det jo lidt - "Det gælder ikke om at vinde, men om at deltage" ihvertfald for mig smiley
    Alle andre udstillinger, der gælder det om at vinde. smiley Selvom det nærmest er umuligt.


Kommentér på:
Show of winners?

Annonce