2.623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvor meget skal en 5 mdr gammel hvalp sove/hvile? Hvor meget skal en 5 mdr gammel hvalp sove/hvile?

Det egentlig slet ikke fordi at jeg ikke tror at hun sover nok.
Det er faktisk fordi at jeg er ved at lave en seddel til nogle venner som skal passe hende når vi tager på ferie smiley
Vi aflevere ikke Vigga direkte da hun er det første døgn hos nogle andre før hun kommer hen til dem der skal passe hende.
Jeg skriver ting som dårlige vaner, hvor meget mad skal hun have, osv og nu er jeg kommet til hvile.
De har selv en voksen hanhund, men Vigga har som regel virkelig svært ved at falde i søvn når der er andre hunde i nærheden. Så man bliver tit nødt til at tage hende væk hvis man ser på hende at hun er træt.
De vil gerne vide hvor meget hun skal sove, for at holde "regnskab" over om hun nun har fået nok hvile smiley .
Håber det gav nogenlunde mening smiley .

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget skal en 5 mdr gammel hvalp sove/hvile?
  • #1   22. jul 2017 Mine forældres chihuahua hvalp var med i sommerhus, og hun sov meget mindre end hun plejer - men regulerede selv. Når vi kunne mærke at hun blev for overtræt tog vi hende bare med ind på et værelse for sig selv, sammen med en af os. Det samme gjaldt for Milo smiley

• #2   22. jul 2017 det er jo virkelig svært at sige. men mine sover meget. som i 18 timer i døgnet eller sådan noget.
    du ved nok bedst selv, hvor meget hun er vågen om dagen.
    hvis hunden er træt nok, skal hun nok falde om kuld.
    Det er nok kun den første dag det måske er svært, fordi der er en legekammerat, ellers skal den nok finde ud af det.

• #3   22. jul 2017 Tror at det bliver noget nær umuligt at sætte "at sove" op i et skema på den måde.
    Hvis det var mig, ville jeg bare minde dem om, at en hvalp skal hvile meget. Men mon ikke at de er klar over det, hvis de selv har hund i forvejen ?
    I og med at hun skal være i selskab med en ældre hund på 12 år, som sikkert ikke drøner vildt rundt, så kommer det hele nok til at køre rimeligt roligt.
    God ferie.

Kommentér på:
Hvor meget skal en 5 mdr gammel hvalp sove/hvile?

Annonce