{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Godt kødben til nytår
  • #1   30. dec 2017 Hvis det er til de to mops på billedet og de er vant til rå ben også fra svin, så vil jeg anbefale dig at købe et par svinestegeben i et supermarked. Der er lang gnaveværdi i sådan et stegeben for den størrelse hund især hvis de ikke får ben hver eller hver anden dag. Jo oftere de får ben, jo hurtigere gnaver de sig igennem sådan et. Min cavalier bruger ca 2 timer på at spise sådan et rub og stub, men han får også rigtig mange ben, så han har styr på tyggeteknikken og gode kæbemuskler. Min veninde fik et halvt stegebn med hjem fra mig en dag, en rest fra min hund, og hendes cavalier brugte 2 timer på spise bare det halve stegeben

• #2   30. dec 2017 Tak for dit svar, Stine. Det er netop til to mopser. De får ben, men ikke af så stor hyppighed som hver/hver anden dag, så et stegeben kunne godt være en rigtig god ide!

Den ene er lidt forslugen - især når det gælder ben - men et ribben af en vis størrelse er vel ikke sådan bare at få tygget fra hinanden?

• #3   30. dec 2017 Stegeben er ikke ribben men hals, ribben fra dyr på størrelse med svin bliver lynhurtigt spist. MIn hund bruger max 2 min på et svine- eller lammeribben. Hvis det skal være ribben og skal holde længe, skal det være fra okse eller dyr i den størrelse

• #4   30. dec 2017 Ah okay tusind tak for opklaringen

• #5   30. dec 2017 Hvis de skal holde længe, så er ribben ikke så holdbare, køb hellere nøgleben.

• #6   30. dec 2017 Tak for input, Anni - det vil jeg også lige kigge på

• #7   30. dec 2017 Hvis det er okseribben, så tror jeg slet ikke, at en mops kan knuse selve benet, det kan min cavalier på ca samme størrelse hvert fald ikke, selvom han får rigtig mange ben. Så hvis de gider at gnave i et ben længe, selvom de ikke kan knuse det og dermed fortære det rub og stub, så vil okseribben være gode, tænker jeg. Min hund gider kun gnave længe i ben som han kan knuse og spise, han gider ikke at ligge og gnave i et ben bare for at gnave. Derfor køber jeg ikke okseribben længere

• #8   30. dec 2017 Mine hunde bliver trætte af at gumle i det samme hele aftenen, så de får lidt forskelligt. I år får de tørrede hestestruber fyldt med oksekallun fra dåse, oksekraftben hvor marven er erstattet med leverpostej og så nogle almindelige rå ben fra okse, lam og hjort

• #9   30. dec 2017 # 8

Vidste ikke, at man kan købe kallun på dåse.
    Hvor kæber du det ?

• #10   30. dec 2017 Anni, jeg køber det på zooplus. Det er fra Rinti, og det er virkelig (!!!!!) ulækkert! Der er hele stykker i, og det lugter helt afskyeligt Men hundene elsker det!

• #11   30. dec 2017 Tak for svar. Udvalget rundt omkring var virkelig dårligt, men fik købt lidt af hvert

• #12   30. dec 2017 A
    Tak for svar. Det il jeg prøve. Taliban elsker alt sådan noget ulækker noget.

Kommentér på:
Godt kødben til nytår