Problemer med afføring efter fjernelse af anal kirtler Problemer med afføring efter fjernelse af anal kirtler
Hej alle jeg har et spørgsmål . Efter jeg har fået fjernet anal kirtler på min bullterrier Var hun lidt utæt efter operation det er heldigvis stoppet . Men så opstod næste problem , har i oplevet efter operation at jeres hunde ryster sig flere gange inden den sætter sig for at skide som om den ikke rigtig kan komme af med det ?? Den kan gøre det rigtig mange gange og får i d i mellem ikke skidt . Det er som om at den ikke får presset rigtig ? Hvis man så kommer hjem og putter en finger ind i numsen på hende kan du mærke lorten og så presser hun . Har i oplevet noget lignende og hvad gjorde i ? Der var ingen problemer før hun blev opereret . Men er ikke i tvivl når hun skal skude for så ryster hun sig flere gange Inden hun til sidst sætter sig og skider hvis vi trækker den længe nok . Hun har ikke tynd mave og ikke blod i Afføring så det virker lidt mærkeligt ?? vil rigtig gerne høre fra jer for sys det er synd hun skal rySte sig sådan for at skide
apr 2018
Følgere: 667 Svar: 5.765
dec 2010
Følger: 88 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 916
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 20
jun 2009
jun 2009
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.314
Jeg har aldrig hørt om det med at ryste sig, i den situation. Så hvad det lige er, der sker, har jeg ikke et bud på.
Jeg håber I finder ud af hvad det er, da det jo ikke kan være rart for vovsen, at have det sådan.
jun 2009
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.314
I dag har han stomi, pga. kronisk tarmbetændelse.
Jeg stoler til enhver tid, på hundes lugtesans, forbundet med atypisk adfærd.
Det kan jo være en masse ting, der får din vov til at reagere som hun gør. Men et eller andet er der jo galt, når hun udviser så atypisk adfærd, og hvis I oplever, at hun ikke kan tømme tarmen (at der stadig står afføring i det nederste af tarmen, når hun har besørget), så er det jo ikke så hensigtsmæssigt.
Måske der sidder fistler, eller cyster eller hvad ved jeg, i tarmen ... Måske hun skal have lavet en endoskopi ... Det finder I ud af.
Krydser alt der krydses kan for, at det er noget der løses let og smertefrit.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.728
Problemer med afføring efter fjernelse af anal kirtler