235 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Bekymret hvalpe-ejer Bekymret hvalpe-ejer
Er der nogle der har hørt om flere tilfælde af <b>PARVO</b> virusset???
Siden jeg hørte om det her på siden, med den udstilling der blev aflyst pga mistanke (senere vidst nok bekræftet), har jeg holdt mig lidt på afstand af andre hunde, når jeg lufter Bella.
Hun skal til dyrelægen for første gang om 2 uger, men det er jo kun den første vaccine af 2. Derefter kan der jo stadig være en riciko, var der nogle der skrev. At vaccinerede hunde sagtens kan være smittebærere, uden at være syge selv.
Så jeg ville egentlig bare høre, om nogle havde en fornemmelse af, hvor stor en fare det egentlig er?
0 synes godt om
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 193 Svar: 3.239
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Håber snart at det løber ud i sandet igen, så Bella kan få lov at lege med andre hunde og hvalpe.
apr 2005
Må jeg høre dig Julie, hvor bor I henne? Ville bare lige høre om der kun var tilfælde i Jylland.
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 76
apr 2005
<det er bare min største frygt, at hun skal få det ved at snuse til de andre hundes afføring.
Egentlig er der et påbud heromkring skal samle efterladenskaber op efter deres hunde... men så vidt jeg kan se på div græsplæner, så overholder de det ikke helt.
Personligt har jeg ALTID en høm høm pose bundet på flexisnoren.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Nu har jeg jo selv en hund der er blevet smittet, min Gizmo er 3 år og vacc men han blev indlagt med parvo i lørdags.
Jeg tager mine forholdsregler for ikke at bringe smitten videre, jeg går kun steder hvor der ikke er andre hunde og samler op efter ham og holder både mig og ham væk fra alle andre hunde.
Men det er altså på sjælland for jeg bor i Rødovre og hvor Gizmo har fået det fra ved jeg desværre ikke.
apr 2005
Jeg håber at Gizmo snart er på benene igen!
Bekymret hvalpe-ejer