BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellen
  • #1   11. feb 2011 Nu kan man også købe løsfrossent hos RHM, og der er større stykker i. Kender ikke barf.dk desværre.

• #2   11. feb 2011 Det ene bliver produceret i Tyskland, det andet i DK..

• #3   11. feb 2011 Jeg undrede mig bare ...
    Men så er forskellen kun, hvor det er produceret?.....

• #4   11. feb 2011 Meningen er vel, ud over de skal have råt, at de også skal arbejde lidt for sagen.....
    Jeg kender kun barf.dk - og her er der store, solide stykker.....

Jeg ville også gerne vide, hvordan det tyske kød er i forhold til det danske... nogle der ved noget om det?

• #5   11. feb 2011 Ja, jeg skriver lige igen..... jeg glemmer halvdelen.

Årsagen til jeg spørger er, at det er nemmere for mig at hente RHM fremfor fra barfcenteret...
    Men nu skal det ikke være nemt for mig, men godt for min hund. Jeg tager gerne den halve times ekstra køretur, hvis det er.

• #6   11. feb 2011 Thine: Jeg har aldrig prøvet BARF.DK mest fordi der ikke ligger en forhandler i nærheden af hvor jeg bor. Men Kia arbejder fint med RHM. Hun får det frossent og så må hun bruge bisserne til at findele og knuse.

• #7   11. feb 2011 Sanne....

Havde jeg en stor hund ville jeg ikke betænke mig med at give det halv-frossen.
    Men de oplysniger jeg har, er at de små hunde, som Mopsen, ikke har godt af at få frossent mad, deres maver kan ikke tåle det.

• #8   11. feb 2011 Thine: Tror de små hunde ville være i risiko for at blive nedkølede indefra pyh. Men med en lille hund burde løsfrosset vel også være udfordring nok?

• #9   11. feb 2011 Ellers er der jo kalkunhalse, oksestruber, kød, brusk og benblandingerne etc.

• #10   11. feb 2011 Sanne...

Det kan være værd at prøve. Men kender du det, når man har gode erfaringer (her er mine erfaringer barf.dk) med noget, så kan man blive skeptisk ved at skal prøve noget nyt...?

For mig er det langt nemmere med RHM end med barf på grund af afstanden, men som før sagt, så skal det ikke komme an på det....

Jeg hører gerne fra flere der har erfaringer med begge typer barf....

• #12   11. feb 2011 Det er forskelligt i konsistensen.. Og så er det jo, hvad hunden kan lide smiley

Jeg køber både her og der og hos slagtere osv..

• #13   11. feb 2011 Jeg handler hvor jeg kan få kød til min hund hun kan tåle. Bliver dog nødt til at tænke meget i pris og dermed afstand da vi ikke har ret mange penge og da der ikke er meget af det let tilgængelige og billige hun kan tåle.

• #14   11. feb 2011 Jeg startede dengang hos barf.dk, men blev så nødt til at gå over til RHM da jeg flyttede.
    Ved barf.dk havde jeg nogle produkter, som mine hunde ikke gad spise (kanin,rensdyr), men det er ikke noget problem hvis jeg køber denne type kød andre steder, det vil mine hunde gerne spise.

jeg kan godt lide RHMs produkter, synes bare de er dyre.

• #15   11. feb 2011 Jeg bruger rhm og supermarkeder, har prøvet barf.dk, halvdelen af det kan Gizmo ikke lide og jeg synes deres hakkede løsfrost er noget værre smulder.
    Rhm ligger tæt på plus jeg kan få leveret gratis hvis jeg får leveret på fællesbestillingsdagen og køber for 500kr, hvorimod jeg skal op og købe for 1800 kr for at få leveret gratis fra barf.dk Aaaaaalt for dyrt for mig med min lille hund :).

• #16   11. feb 2011 I er nogle rigtige knaldperler.....

Tak for jeres tid og lyst til at svare mig....

God aften til jer alle smiley

• #17   11. feb 2011 Mener ikke at barf.dk levere mere, har dog ikke brugt dem længe, så det kan være de er begyndt at levere igen.

Jeg har prøvet forskellige, og handler mest hos en meget billig forhandler i Århus, og lidt hos en slagter.

• #18   12. feb 2011 Det er også længe siden jeg har fået leveret fra dem, mener egentligt heller ikke de gør det mere, så det giver næsten sig sel hvor jeg skal handle henne med mindre jeg vil køre flere timer efter det. Og det vil jeg ikke med de benzinpriser *GG*. Så er turen fra Esbjerg til Varde noget mere overkommelig hvis jeg selv skal afsted smiley

Kommentér på:
Forskellen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce