665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Flexjob Problemer. Flexjob Problemer.

Hejsa alle sammen.

Jeg står i den situation at jeg arbejder i flexjob hos en cykelhandler hvor vi kun er mig og chefen i mine papire står der at jeg ikke må stå alene i butikken (Altså passe den alene) da jeg af personlige årsager er i flexjob så er det jo ikke "Alt" jeg kan finde ud af at lave. men min chef siger bare "Du fejler ikke noget som helst du jo helt normal" og jeg fejler jo noget siden jeg er i flexjob. problem er så at hele næste uge skal jeg styre forretningen selv fordi han tager en uges ferie. jeg har aldrig prøvet at passe forretningen en hel dag alene og nu skal jeg passe den en hel uge :S jeg er så nervøs jeg glæder mig slet ikke til at komme på arbejde på mandag jeg er så bange for der er noget der skal gå galt for det er jo ikke alt jeg kan finde ud af endnu. plus det er den travle periode vi er inde i for tiden. jeg ved godt chefen også skal have ferie men jeg mener bare at han burde da have en ekstra mand til at gå med mig da jeg ikke kan det hele. hvis jeg siger til ham hvis der er en ting jeg ikke kan så får jeg bare afvide "Bare klar det så godt som du kan" det selvfølgelig også rigtig nok. men endnu engang jeg er i flexjob jeg må IKKE stå alene...jeg er eller MEGET glad for at arbejde der og chefen og mig kommer også rigtig godt ud af det sammen men jeg ved ikke om jeg skal oplyse kommunen om jeg står alene i butikken eller jeg bare skal lade som ingenting :S

På den ene side syntes jeg det er tarveligt at ham fordi jeg ikke må være der alene og han godt ved det. men på den anden siden syntes jeg også han skal have lov til ferie selvom det er hans eget valg at være selvstændig og ikke mig...jeg er i vilrede jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flexjob Problemer.
Kommentér på:
Flexjob Problemer.

Annonce