Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvinde sprang ud fra rundetårn
  • #1   13. maj 2008 er det OPMÆRHSOMHED på højt plan... ej den var måske over stregen.. men ganske forfærdeligt at nogle mennesker er så langt ude at de tyer til selvmord

• #2   13. maj 2008 Ja undskyld men jeg synes det er total fejt af sådan en kvinde at gøre det... Tænk på de folk og måske børn som så hende komme flyvene... Total latterligt må jeg nok sige... Hun kunne da have fundet på noget andet....

• #3   13. maj 2008 Syntes det lidt grumt at hun landede midt imellem fodgængeren smiley

• #4   13. maj 2008 Hun kunne ha have fundet et endet sted at gøre det... Fra en bro eller noget.

• #5   13. maj 2008 sys det er forfærdeligt markabert. Hva er det for en egoistisk handling at fortage sig! det ka godt være hun ikk ku klare livet mere men ligefrem at udsætte andre for det syn.. det da sygt :|

• #6   13. maj 2008 + at hun ka ha dræbt andre mennesker hvis hun var landet på dem.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #7   13. maj 2008 Egoistisk er det vel. Men hvorfor skal man også altid tænke på andre og ikke på sig selv? Jeg er sq tit egoistisk, og det er jeg da glad for. Jeg skal have det godt.

• #8   13. maj 2008 charlotte- tror jeg ikke lige man tænker på, når man er så langt nede som man er, når man vælger at begå selvmord.
    der kan være en grund til at hun har valgt det sted

• #9   13. maj 2008 synes det er forfærdelig sådan noget....

• #10   13. maj 2008 Selvmord er den mest egoistiske handling af alle, så at forvente at man skal kunne have overskud til at tænke på andre midt imens man tager livet af sig selv, er nok for meget forlangt..

Men det var da godt nok et perverst sted at vælge at tage sig af dage på!

• #11   13. maj 2008 det er så uhyggeligt, men jeg er glad for hun valgte at gøre det i dag, for i morgen skal jeg afsted med børnehaven til rundetårn.......det er så uhyggeligt at tænke på.................i dag gik det så ud over en skoleklasse

• #12   13. maj 2008 Ingen tvivl om selvmord er egoistisk og at gøre det lige præcis der det er jo forfærdentlig alle de vidner der bliver til det, og folk som vil huske det resten af livet...

MEN er sikker på kvinden som gjorde det må være ganske ganske syg, og det er forfærdentlig at nogen kan komme så langt ud at de vælger den sidste udvej:o(

• #13   14. maj 2008 Hvis man virkelig er saa traet af livet og bare vil doe. mener jeg man boer tage piller og drikke noget booze. Laegge sig til at sove og aldrig vaagne. Det vil mindst faa traumer af.
    At folk hader verden og andre mennesker saa meget at de oensker at faa det sidste ord inden deres "afgang" er mig uforstaaeligt. Men igen. Der er mange sindstilstande vi ikke forstaar. Jeg er glad for hun ikke ramte andre i hendes fald.

fred vaere med hende

• #14   14. maj 2008 Hold da kæft en multiegoist !!!

Ikke at tænke på de traumer man giver andre mennesker og navngiveligt børn i den situation !!!

• #15   14. maj 2008 Og hvorfor er det lige at man ikke gør det et sted langt ude af syne??

Stakkels de mennesker der har bevidnet det...

• #16   14. maj 2008 Man kan godt tænke på andre når man tænker på selvmord. Min kærestes fætter ville begå selvmord og han tog til London så han var sikker på at ingen han kendte ville finde ham.

Til det skal siges at det ikke lykkes ham da Hiltons hoteller har pansret gals på de øverse etager. Og i dag har han det rigitg godt! Og er kommet vidre i sit liv!

Kommentér på:
Kvinde sprang ud fra rundetårn

Annonce