Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spartel
  • #1   30. maj 2009 ja, det lugter i hvertfald ikke af roser:-(, men synes ikke det lugtede som rådent æg, men en kvalm lugt

• #2   30. maj 2009 Håber det skal lugte sådan og at det ikke er fordi det er for gammelt og er ved at rådne. Den stank må da gerne forsvinde, når spartlen tørrer, så vores kælder ikke kommer til at stinke af det.

• #3   30. maj 2009 her forsvandt lugten efter et par dage da det var gennemtørt, så godt det er fint og tørt vejr så I kan få luftet ordenligt ud:-)

• #5   30. maj 2009 Da jeg skulle fuldspartle vores soveværelse brugte jeg sand spartel fra Danalim .. Og Nej det lugtede ikke som rådne æg eller andet.. Det lugtede som spartel skulle smiley - ikke behageligt, men bestemt heller ikke kvalmene på den måde..
    Tror du skal gå tilbage med spanden og få dem til at lugte, for hvis det lugter som du siger tror jeg ikke det er godt at bruge..

• #6   30. maj 2009 Det lyder som om det er for gammelt. Har prøvet med gammel spartelmasse og var ved at brække mig af lugten.

• #7   30. maj 2009 Det var gråt. Da jeg var færdig med spanden åbnede jeg en ny. Det er vidt og "lugter" af almindelig spartel.

Håber f....... ikke at det er for gammelt.. jeg har spartlet et helt rum med det:(

Tager det med til forretningen på mandag og spørger, hvad er sker for det produkt.

Kommentér på:
Spartel

Annonce