273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sendte far afsted igår :-( Sendte far afsted igår :-(

Puha, det var en hård dag igår!! Min far skulle igår afsted til Bagdad i et halvt år, så min lillebror på 10, min lillesøster på 23 og jeg var ude i lufthavnen og sige farvel til ham. Denne gang var godt nok værre end nogle af de andre gange, for nu forstår min lillebror hvad det går ud på. Han græd som pisket og ville ikke give slip på min far, det gjorde bare så ondt indeni for det var som at se mig selv da jeg var yngre og skulle sige farvel til ham.
Jeg er gravid og skal føde til oktober og det er min far's første barnebarn, så er ked af at han ikke er hjemme når jeg skal føde smiley Og for første gang i mit liv så jeg tårer i min fars øjne da han krammede mig og sagde farvel til den bette i maven smiley

Undskyld den lange historie, havde bare brug for at komme ud med det nu jeg er så ked af det.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sendte far afsted igår :-(
  • #1   29. jun 2009 puha det må da også være hårdt! føler med dig og sender masser af varme tanker til jer alle smiley og tror bestemt din far glæder sig til og komme hjem og se hans barnebarn smiley

• #2   29. jun 2009 Åhh det er ikke sjovt. Men er sikker på din far tænker på jer HVER dag og i skal være stolte over den indsats han gør. Det er flot - men bare synd at jeres familie skal lide under det. Held og lykke med mavsen og vær glad for din far kommer hjem hurtigt efter....

• #4   29. jun 2009 Ej puha får helt tårer i øjnene. Håber I klarer jer. Og hvis der er noget, så brug gruppen. Knus

• #5   29. jun 2009 Tak skal i have allesammen, ja det er hårdt når familien lider under det, og håber også at denne tur er sidste gang han skal afsted!
    Jeg har hans mailadresse derned, og så vil han forsøge at ringe engang imellem.
    Det måtte heller ikke have været sjovt for min far at se os børn stå og tude i lufthavnen, en af kvinderne ved tjek in fik tårer i øjnene da hun så min lillebror, han ville bare ikke give slip og græd som pisket.
    Jeg krydser fingre for at der bliver lidt mere roligt i Bagdad fremover, og at det halve år flyver afsted!!

• #7   29. jun 2009 Jeg er efterhånden blevet så voksen, at jeg ved at det er hans job og har været det i 27 år nu, men derfor synes jeg stadig det er hårdt, især når jeg er far's pige og er meget tæt knyttet til ham. Han skal være en del af det der hedder Nato Training Mission - Iraq , det er da helt sikkert en meget spændende opgave for ham.

Kommentér på:
Sendte far afsted igår :-(

Annonce