Sendte far afsted igår :-( Sendte far afsted igår :-(
Puha, det var en hård dag igår!! Min far skulle igår afsted til Bagdad i et halvt år, så min lillebror på 10, min lillesøster på 23 og jeg var ude i lufthavnen og sige farvel til ham. Denne gang var godt nok værre end nogle af de andre gange, for nu forstår min lillebror hvad det går ud på. Han græd som pisket og ville ikke give slip på min far, det gjorde bare så ondt indeni for det var som at se mig selv da jeg var yngre og skulle sige farvel til ham.
Jeg er gravid og skal føde til oktober og det er min far's første barnebarn, så er ked af at han ikke er hjemme når jeg skal føde Og for første gang i mit liv så jeg tårer i min fars øjne da han krammede mig og sagde farvel til den bette i maven
Undskyld den lange historie, havde bare brug for at komme ud med det nu jeg er så ked af det.
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 501
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
Jeg har hans mailadresse derned, og så vil han forsøge at ringe engang imellem.
Det måtte heller ikke have været sjovt for min far at se os børn stå og tude i lufthavnen, en af kvinderne ved tjek in fik tårer i øjnene da hun så min lillebror, han ville bare ikke give slip og græd som pisket.
Jeg krydser fingre for at der bliver lidt mere roligt i Bagdad fremover, og at det halve år flyver afsted!!
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
Sendte far afsted igår :-(