21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Så er jeg blevet lhasaejer!! Så er jeg blevet lhasaejer!!
.. i hvert fald bare for 10 dage mens svigerne er ude og rejse =)
Pelspleje, ture med line på hundene, fodring 2 gange, et øje på de ikke jagter katten... Uha der bliver lidt mere at se til end bare gamle Kaoz Ko, min lille hundehvalp som jo er kørt fuldt ind i mine rutiner og vaner - og ikke mindst er trænet til at blive hvor jeg er på turene, ikke jagte dyr osv..
Vejret er kedeligt, men der skal nok komme lidt billeder af de 3 tumlinger sammen... de er nu et lidt umage sæt hunde, men det fungerer som havde de altid boet sammen her =)
De spiser i samme rum, kan få kødben sammen og er bare til sammen uden at det går op i hat og briller.. Der er ro på; nøjagtig som "tante Nina" helst ser det i sit hjem =)
Det bliver helt hyggeligt, men også en omstilling for både mig og Kaoz.. Har besluttet at hans morgentur bliver hans egen, så må jeg lufte de små bagefter - han er jo vant til at gå alene, det skal han ikke frarøves helt bare fordi moar har sagt ja til "familieforøgelse" en kort stund =)

jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.320
Det dælme dyrt at få dem passet i en pension, og så sidder de bare der i et bur en hel dag, der ville jeg ikke aflevere mine
Skønt med gode passere
Vi passede en pekingeser en uge's tid, for søren , har aldrig nogensinde redt hår så mange gange på en hund. 3-4 gange om dagen, hun var total uldret til, når hun øb, kom der blade, grene, de der små frø der sætter sig. åååååh.. var ved at blive skør til sidst. er dælme lykkelig for mine ikke har brug for så meget. de får en børste igennem sig et par gange om ugen, så det fint
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
det er pelsplejen der er den værste; men må "sluge kamelen" de dage de er her, det er synd hvis de ikke bliver børstet jo =/
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.320
Det dælme eet stort arbejde at have sådan en langhåret basse.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
- ellers måtte jeg sige nej til at passe dem jo ; )
De er nu nemme at have, men jeg kan ikke gå ture alene.. Gjorde det i eftermiddag og det er altså umuligt når den ene går med 2 km/t og den anden med 400 km/s .. og så Kaoz der bare går på plads *aaarrrgghh*
Så er jeg blevet lhasaejer!!