1.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Gode råd til at komme op om morgenen?! Gode råd til at komme op om morgenen?!

jeg er virkelig desperat efterhånden... Jeg bor på Amager men går i skole i Roskilde hvilket betyder at jeg skal op klokken 5.... Da jeg ikke kommer op må min mor stå op og vække mig, hvilket ikke ligefrem er et nemt job. da jeg er super muggen om morgen hvilket går ud over min mor, hvilket selvføgelig ikke er retfærdigt.

Det forløber noglelunde sådan - jeg kommer hjem ved 5 tiden hvis jeg har fri kvart over tre hvor det så er fuldstændig umuligt for mig at holde øjnene åbne, så der sover jeg lige en time/ halv anden før jeg bliver vækket fordi der er aftensmad, jeg holder mig så vågen til 8-10 tiden hvor jeg falder i søvn igen. Uanset hvornår i det tidsrum jeg falder i søvn kommer jeg IKKE op om morgenen og ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre da det er ligegyldigt om jeg dropper middagsluren eller ikke, absolut ingen effekt!!

Om morgenen sætter jeg min alarm fra kvart i 5, og med 2-5 minutters mellemrum, hvilket jeg ikke høre. Klokken fem kommer min mor ind og vækker mig og kommer ind på værelset og tjekker til mig hver 5. Minut hvor jeg igen sover.. Sådan fortsætter det til i hvert fald halv 6-6, og jeg skal gå ned til bussen 10 over så sent som idag vågnede jeg først 7 over 6 hvilket ikke er ok! Men ved ikke hvad jeg skal gøre ved det?

Har prøvet med mere eller mindre søvn, at gejle mig selv op til at det bliver en luksus dag i skolen/at jeg glæder mig til at se pigerne/tidligt fri etc. Virker ikke.

Har prøvet alverdens placeringer til min alarm, forskellige toner, men nej. Så kære læsere hvad kan jeg gøre?!

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd til at komme op om morgenen?!
Kommentér på:
Gode råd til at komme op om morgenen?!

Annonce