366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Download af film og musik. Download af film og musik.

Jeg kom lige til at tænke på hvor mange er jer, der downloader musik og film på nettet? Betaler i for disse downloads?

Hvis nej, hvorfor ikke?? Er det fordi at i syntes cd'er og dvd'er er for dyre? Er det fordi i syntes at musiktjenester som iTunes for dyre?

Min holdning er at det med at downloade gratis via et torrent program - det gør man ikke. For jeg syntes det er at skide på de mennesker der arbejder hårdt på at tjene penge på deres musik/film.

Så vil nogen måske sige "jamen de mister sgu da ikke alverdens på at JEG downloader, uden at betale" - nej måske ikke, men tænk hvis ALLE tænkte sådan? Så ville musikkerne/instruktørerne ikke tjene nogen penge, der ville ikke være råd til at producerer nyt musik og nye film.

Jeg syntes det er svinsk. Virkelig. Har man ikke råd til at købe sin musik og sine film, så må man sgu høre radio i stedet eller se de film i sender i tv.

Ja, surt opstød....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Download af film og musik.
  • #1   15. nov 2011 Jeg bruger også kun iTunes, hvis jeg downloader musik.. Hvis det er en hel CD jeg gerne vil have, så køber jeg den helst i en butik, så der er cover med.
    Køber sjældent nyere film, dem lejer jeg.. Ellers ser jeg bare hvad der kommer i tv :o)

Kommentér på:
Download af film og musik.

Annonce