525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ændre størrelsen på en prinsessering Ændre størrelsen på en prinsessering

Hej Hg
Jeg overvejer meget at købe en prinsessering brugt. Jeg vil virkelig gerne have den ring, og hun sælger den til en rimelig pris. Mit spørgsmål er, at hvis den ikke passer, er det muligt at få den lavet større eller mindre?
Jeg tænker, at selvfølgelig er det det, men er der nogle som har erfaringer med om resultatet bliver fint? Gider ikke ødelægge ringen ved det nemlig smiley

På forhånd tak

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændre størrelsen på en prinsessering
  • #1   19. jul 2012 Fedt at høre smiley og resultatet blev fint nok?

• #2   19. jul 2012 Jeg har engang set en guldsmed lave en ring større, med sådan en sjov kegleformet en. Der presser de ringen ned over og udvider den, men går ud fra den metode har sine begrænsninger, og kan forstille mig hvis den skal gøres alt for stor så koster det både materiale + løn og kan heller ikke forstille mig det bliver optimalt udseendes mæssigt da der jo kommer 2 skærringer....

• #3   19. jul 2012 Ja selvfølgelig kommer jeg nok til at betale noget for det. Det er jeg skam også villig til, hvis det ikke kommer til at se dumt ud smiley
    Går ikke ud fra den skal laves ret meget større, da jeg har ret tynde fingre, men det er jo ikke til at sige inden jeg har prøvet den.

Men godt at høre, at det er en mulighed smiley

• #4   19. jul 2012 Super dejligt at høre. Det er nemlig min største bekymring smiley

Kommentér på:
Ændre størrelsen på en prinsessering

Annonce