Engelsk - Vigtigt. Engelsk - Vigtigt.
Hej! Jeg tænkte på, om der var nogle der var gode til engelsk? Og som ville læse min stil igennem på 360 ord, og evt. vil sige, om der er nogle tydelige fejl, ikke de små, blot de tydelige.
Message in a bottle
Samantha Landon
1210 East Cliff Rd.
Bar Harbor, Maine 04605, USA.
24th August 2008
To the person who finds this bottle. I’m so glad that you have found my message. I don’t know what I should have done, if you did not find it. I’m in that situation that I’m for a few weeks ago, sailed out on my ship. But my ship hit an iceberg, and it sank. I had one lifeboat, and now I’m being stranded on an Island. I’m living of fruits that I’m finding on the Island, there is so many different kinds of new fruits, that I’ll never seen before. There is a source in the woods with clean water, and that’s what I’m drinking right now. I’m also trying to catch fish, but it’s hard, sometimes I get a single fish. I almost forget to introduce myself, my name Is Samantha Landon, and normally I’ve living on East cliff road, number 1210 in Bar Harbor in Maine, with my husband James Landon. We have two kids, Isabella and Noah. The reason why I sailed out was because, I been out at sea to study a new kind of fish, that I found. I’m working alone, I’m a really independent, I think so. Now I think it was a really stupid idea, but it’s a kind of too late. I want you, whoever is reading this right now, to call my husband, he knows where I am, I think so, and hope so. He is the only one, who has been out here with me. The fish I were scrutinize, is living close to this Island, so he should know where I am. You can find him on my address, and if he isn’t home, then you can find him on this website www.write.yellowpages.pt I really hope you’re interest in helping me, so I can get home to my family, and my job. I promise you, that I’ve never forget who you are, you see it’s a kind of lonely out here, and I’ve been here, In many days now, and I really want to go home, to my normal life.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 383
That i HAVE/HAD never seen before, (jeg er ikke selv så god til grammatik, men du har skrevet I'll, og det ved jeg er forkert)
Almost forgOt i stedet for forgEt
I'm living on, i stedet for i've
I have been out, i stedet for I been out
It's kind of too late
I will never forget, i stedet for I've never forget
It's kind of lonely
For many days
Jeg ved ikke om det er for små fejl jeg har rettet, det var bare dem der lige sprang mig i øjnene (:
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 41
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 453
Sådan lige hurtigt rettet via iphone
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 453
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
jul 2005