Indlæser...
Sortering
Stoppet afløb, what to do. Jeg har ladet afløbsrens sidde natten over. Og skyllet med varmt vand. Pt er jeg igang med opvasksmiddel og varmt vand....
Off Topic
Oprettet:
21. maj 2017
Visninger:
1.728
Hund, ferie, what to do? Findes der hunde-hus-sittere? Sagen er den, vi rigtig godt kunne tænke os en ferie til sommer til udlandet, og der ...
Off Topic
Oprettet:
11. jan 2017
Visninger:
518
Et lille dilemma Sagen er at en *forening* vi arbejder en del for, har inviteret til julefrokost her i Januar :) Vældig hyggeligt :) ...
Off Topic
Oprettet:
10. jan 2017
Visninger:
1.673
Spottet hund uden ejer - what to do? På aftenturen nu her for 20 min siden mødte min kæreste og jeg en hund (Golden retriever) uden synlig ejer. Jeg prøvede...
Generel diskussion
Oprettet:
11. nov 2016
Visninger:
732
Teenager og træning Django er 19 mdr nu og det sidste laaange stykke tid har det været meget frustrerende til træning. Han er slet ikke på....
Generel diskussion
Oprettet:
30. sep 2016
Visninger:
432
sur mule, what to do vores tykke tæve døjer simpelthen så'en med sur mule.. hun lugter a sur gammel hund ud a munden.. hendes tænder er fine...
Generel diskussion
Oprettet:
26. sep 2016
Visninger:
522
What to do? - Hyggetråd :) Hvad skal I lave her i weekenden? :) Jeg er ved at komme mig ovenpå en hård uge med høj feber og influenza. Så jeg ...
Off Topic
Oprettet:
23. sep 2016
Visninger:
489
Tæppe til bil (hund på bagsædet) Hej HG. Jeg har brug for hjælp til valg af tæppe i bilen. Jeg har fået "ny" bil, og det er ikke længere en mulighe...
Generel diskussion
Oprettet:
14. jul 2016
Visninger:
975
Renlighed og underlag - hjælp hjælp Vores lille hvalp på 11 uger vil helst tisse i sin kurv eller på et tæppe. Hvad pokker gør man? Vi bor i lejlighed, ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jul 2016
Visninger:
1.134
Til dem med Polarspidser - har brug for et godt råd /tips ?? - jeg ved ikke om denne race er anderledes end andre hunde på dette område - men jeg har haft mange hunde og aldrig ha...
Træning
Oprettet:
6. jun 2016
Visninger:
1.112
skab men ikke skab? what to do Okay, jeg var idag ude og gå tur med min hund Trille. Helt normal tur som altid. Da vi kommer forbi et hus, hvor de...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2016
Visninger:
574
Pindsvin Jeg har samlet et pindsvin op. Det sad i grøftekanten og så ikke helt frisk ud. Det ville hverken bruge benene, ell...
Off Topic
Oprettet:
26. maj 2016
Visninger:
1.021
Sunde snack jeg søger sunde snacks til min kæreste. Jeg er for anden gang i gang med kostomlægning og han er næsten med denne gan...
Off Topic
Oprettet:
7. mar 2016
Visninger:
1.255
Hund uden ejer - What to do? Hej allesammen. Min far var ude at gå med vores hund i går og stødte så ind i en anden hund (ved første øjekast i mørk...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jan 2016
Visninger:
834
Hund er bange for fyrværkeri, what to do? Min Hund Futte er og har altid været enormt bange for fyrværkeri, selv de små "brag" som er nu her før d. 31. Når han...
Generel diskussion
Oprettet:
28. dec 2015
Visninger:
2.521
Helt OT, at gøre bukser mindre. Nu er Den gode mand her en sjuske til sit tøj, når man ikke at slå en klo i ham ligger han og roder et eller andet sted...
Off Topic
Oprettet:
28. dec 2015
Visninger:
786
Meget gøende hund. Sådan set altid. Godaften. Sagen er den at mine bedsteforældre har en skøn kinesisk hårløs. Han er nem som dagen er lang på alle fron...
Træning
Oprettet:
8. dec 2015
Visninger:
849
Gør i bilen... What to do? Hej :) Jesse ELSKER at køre bil. Så meget at hun dirrer over hele kroppen og siger vov fra hun kommer ind i bilen, t...
Træning
Oprettet:
3. dec 2015
Visninger:
837
kontakt brud? what to do? Min svigermor, hun har haft hvalpe i foråret, og vi modtog i dag en sms, om at de har en vores hvalpe, men vi havde s...
Avl
Oprettet:
21. okt 2015
Visninger:
1.846
Køresyg, what to do ? Mine dejlige kakaodreng, er blevet køresyg siden jeg hentede ham i august 2014, har prøvet alt (tror jeg) i starten kas...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2015
Visninger:
855

Annonce