Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Dr. dyr "ingen ben" Hej, jeg har i sidste uge været til dyrlægen med vores huskey som har fået betændelse rundt om næsen. Vi kommer så t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2013
Visninger:
1.594
hun lugter af jern :/ jeg under mig meget. for ud af numsen min franske bulldog pige, der bliver råfodret, kommer der ofte noget klart, and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2013
Visninger:
5.012
til afhentning idag eller imorgen 100 kr 65 kg øko kalve fedt
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2013
Visninger:
660
Hvor meget ben ???? Nu har jeg efterhånden fodret med barf i 3 måneder og det er meget nemmere end jeg havde regnet med. Har fået en rig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2013
Visninger:
2.074
Min hund kaster galle op. Hejsa folkes... Jeg oplever nogle gange min huns mave rumler helt vildt. Så spiser han en helt masse græs. har tilbudt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
5.985
Kød fra slagteren:) Så har vi endelig fået lidt lækkert kød hjem fra slagteren. Men men nu er mit spørgsmål om jer der har prøvet det samme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2013
Visninger:
559
opstart og spørgsmål til Boston Terrier Hej i gruppen, Jeg har en Boston Terrier og jeg vil gerne fodre hende på BARF. Dels pga hun snart ikke har mere fode...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2013
Visninger:
3.327
Hvornår, hvordan osv. Jeg har hørt meget om barf og vil gerne selv sættes ind i det, men da jeg ikke er god til at læse lange romaner så syne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2013
Visninger:
933
dyre øre hej alle, har lige snakket med en jæger der spurgte mig om jeg ville have ørene på de dyr han skyder, der er tale om ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2013
Visninger:
717
Vom og Hundemat Nogen der har erfaringer med Vom og hundemat fra norge? Link: http://www.vomoghundemat.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
1.447
Das Tierhotel Tyskland Jeg har fundet denne hjemmeside (link fjernet) og syns de har sä meget läkkert, og prisen finde jeg ogsä ganske genial...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2013
Visninger:
2.066
Så er vi med :) Så er vi langt om længe officielt begyndt med BARF den lokale dyrhandler har fået det i 250g som passer perfekt til os ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2013
Visninger:
952
indmad? hvilket hejsa, jeg kom til at tænke på at hvor meget af indmaden bør jeg gemme til vapsen når jeg slagter kaninerne? nogle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2013
Visninger:
1.400
Nedfryse optøet kød ???? Hej Er der nogen der kan fortælle om det er rigtigt at man må nedfryse optøet Barf kød igen ? Grunden til at jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
1.996
Opstart med BARF Hej Jeg vil påbegynde BARF med vores ene tøs, da hun er yderst kræsen. Men, jeg har nogle spørgsmål, muligvis dum...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
2.946
påbegynde barf på drægtig tæve Hej.. Jeg har 3 chihuahuaer. Begyndte for knapt en måned siden at barfe min hanhund og er rigtig glad for det. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2013
Visninger:
1.171
Kød fra slagter og supermarked? Og tørfoder Godmorgen herinde:) Ville høre om man godt kan købe al hundens mad fra slagteren eller supermarked? F.eks kyllingerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2013
Visninger:
1.518
Grøntsager Ville høre jer herinde hva i giver af grøntsager til jeres barf hunde? Jeg har prøvet noget pulver og ellers noget tørr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2013
Visninger:
1.122
hvordan fodre i andre? Hejsa. Nu har jeg fodret med råt kød i et halv års tid. jeg bruger ikke kallun gør i andre det? hvordan fodre i andre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2013
Visninger:
1.038
Hvor kan jeg købe kød i Nyborg/ullerslev området? Hej Hej Hvor kan jeg købe kød til hundene i Nyborg/Ullerslev området? Flytter nok snart op til kæresten så ville det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2013
Visninger:
605

Annonce