Indlæser...
Sortering
Hjælp han strejfer!!! Min GD på 11 mdr er begyndt at strejfe, eller det har han gjort i et stykke tid nu, det bliver bare længere og længere ...
Generel diskussion
Oprettet:
17. apr 2006
Visninger:
424
Billede.. Nu er det ikke fordi, at jeg vil have i alle skal sige billedet det er godt.. Hehe.. Jeg vil meget gerne have, at i sig...
Off Topic
Oprettet:
17. apr 2006
Visninger:
176
Borys vil dø!!!! Hey igen alle sammen... Som jeg skrev i en anden tråd er der mange polske hunde der har brug for hjælp.. Jeg vil ha ...
Off Topic
Oprettet:
16. apr 2006
Visninger:
572
Når der så endelig sker noget.... Godmorgen alle sammen... Ja, nu har jeg jo lige siddet og kigget eftermiddagens og aftenens tråde igennem fra igår,...
Off Topic
Oprettet:
16. apr 2006
Visninger:
922
hjælp er der nogen der har et godt råd? i dag var Mischa og jeg ude for at besøge en veninde og hendes hund (det er en han) ...
Træning
Oprettet:
14. apr 2006
Visninger:
674
Øreoperation??? hjælp Vi skal til dyrlægen igen på onsdag, Bonzo døjer stadig med sit øre, og vi skal nu igen ha lagt han i narkose hvor det ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. apr 2006
Visninger:
404
PINLIGT at gå tur! Hejsa!! Sofus har aldrig rigtig kunnet gå pæn i en snor.. men nu er det da helt galt.. han tænder helt af hvis vi møde...
Off Topic
Oprettet:
13. apr 2006
Visninger:
435
Baloo, der tror han kan gå på bordet.. Hjælp, hvad gør jeg.... min dejlige og utrolige "lydige" hund, syntes det er sjovt nu hvor han kan nå op på køkkenborde...
Off Topic
Oprettet:
10. apr 2006
Visninger:
196
Hjælp Jeg søger den hjemmeside hvor der har været en undersøgelse på foder... Faktisk sådan en top 10 eller 20. Hvor de har t...
Off Topic
Oprettet:
9. apr 2006
Visninger:
345
HVAD KAN JEG LAVE MED FREJA NU? (SVAR) HURTIGT svar søges.... jeg vil gerne lave noget sjovt med freja nu, men gider ikke til at sætte pinde og sådan noget op...
Off Topic
Oprettet:
7. apr 2006
Visninger:
615
For pokker da....kan ikke Komme ind på min konto....manden har pillet ved puteren igår....og væk var min kode....havde jo sat den til aut. og nu ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. apr 2006
Visninger:
622
Har virkelig brug for hjælp. Nu har jeg så tit set, at folk får hjælp med hensyn til snart ALT! Så nu har jeg virkelig også brug for noget hjælp. D...
Off Topic
Oprettet:
5. apr 2006
Visninger:
382
Hmm.... Harj.. jeg vil enligt gerne advare imod nogen, men hmm... jeg ved ikke om de er her inde, og de skal jo helst ikke se ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2006
Visninger:
670
HJÆLP.. Kan ikke være alene Hej.. Er der nogen herinde som ved hvad man kan gøre/om man kan gøre noget når ens hund ikke kan lide at være alene?...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2006
Visninger:
353
Hjælp. hun løber hjemme fra. hej. jeg har et problem. vi har en fransk bulldog ved navn trunte. vores problem er at hun stikker af når vi ikk...
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2006
Visninger:
2.292
HJÆLP MEGET Jeg har lige været ude med Zeus og Kensei.. Min far var med og Zeus lystre ALTID min far har han gjort siden vi fik ham...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2006
Visninger:
977
Familien! ja, nu har der jo været en kæææmpe debat herinde om en hvis familie og deres problemer! så som en modsætning til dem vi...
Off Topic
Oprettet:
30. mar 2006
Visninger:
190
Hjælp til "tab af tænder" ..!!! Hej! Vores lille Westie hvalp på nu ca. 5½ mdr er begyndt at tabe hjørnetænderne (fortænderne er skiftet) samt flere...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2006
Visninger:
542
Hundehold - at holde hund! Hejsa. Her et par af mine tanker om hunde og hundeliv, de er bla. affødt af nogle spørgsmål jeg stødte på ang salg o...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2006
Visninger:
1.188
Min hund er i løbetid... HjÆLP ?! Gode råd søges... Nu er min tæv efor første gang i løbetid (og sikke hvor grisser) :o( Hvor lang tid kan jeg forv...
Generel diskussion
Oprettet:
28. mar 2006
Visninger:
495

Annonce