743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Har brug for lidt hjælp - parring Har brug for lidt hjælp - parring

Min hanhund har en tæve på besøg. det er hendes 14 dag, og hun virker meget klar. men det har hun nu gjort et par dage...

Hun stiller sig fint an, halen til side og godt med i knæ, han springer fint på - hvilket han har gjort en del gange nu, men han for ikke noget ud af det!!

Lige nu er de skildt hun er ved mig i stuen og han er ude i gangen - men hvad gør jeg? kan det være hun ikke er helt klar? eller skal jeg bare lade dem løbe sammen og se hvad der sker?

Det er ikke fordi vi ikke har prøvet det her før, men jeg må da indrømme at jeg for lidt "præstationsangst"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for lidt hjælp - parring
  • #1   4. maj 2009 Han har prøvet at parre før, endda et par gange. men det er lidt som om han ikke kan komme ind til hende

• #2   4. maj 2009 Madam Blå på Dåsen; det vil jeg også meget gerne, men han bliver meget forvirret når jeg der kommer og forstyrer... Jeg må jo være lidt mere tålmodig - der er nok ikke andet, at gøre. Naturen plejer vel i grunden selv at klare det - og det kan jo være de ikke passer sammen.

• #3   4. maj 2009 Lige præcis Heidi - jeg ville også lade naturen gå sin gang ....

Måske passer de simpelthen ikke sammen ..

• #4   4. maj 2009 hvis der er størrelses forskel kan det være en fordel at lade dem parre i haven, hvor terrænet er ujævnt, så kan det være, at han kommer i bedre højde.
    Hvis han skal have hjælp, kan det godt tyde på, at det er andre en dig, der skal hjælpe, da du måske er for "dominerende"...man ser nogen gange at hanner ikke vil parre, når ejeren er for tæt på.

Kommentér på:
Har brug for lidt hjælp - parring

Annonce