Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alano espanyol
  • #1   26. feb 2018 Du bliver nød til at tage til udlandet, der er en del i Tyskland.

• #2   26. feb 2018 ved du ca. hvad prisen ligger på?

• #3   26. feb 2018 og hvordan finder man dem?

• #5   26. feb 2018 Hvordan man finder dem?
    Brug Google, så dukker de op.
    Der er blandt andet en Alano klub i Tyskland og i Spanien.

Prisen må du jo spørge opdrætterne om.

• #6   26. feb 2018 Du kan også kontakt de forskellige landes kennel klubber og bede om en opdrætterliste

• #7   26. feb 2018 Hiv fat i VDH (den tyske FCI-klub), så tænker jeg de pege dig i retning af opdrættere. Eller brug deres hjemmeside og find selv en opdrætterliste (antaget at racen er FCI-godkendt - ellers kontakt en af de klubber, hvor den er godkendt).

Ang. pris tænker jeg, at den sikkert ligge på 10-15.000, som de fleste racer nu om stunder, men det er da bare at spørge opdrætter.

• #8   26. feb 2018 Som Kennel Hearthitter skriver var der en kennel i Tune de har stadig 2 Alanoer- men som Hearthitter skriver avler de ikke mere. Jeg kontaktede dem for at høre om de viste om der er en dansk opdrætter af Alanoen i DK, men det mente de ikke. De henviste mig til at Google The Orginals Kennel det er en norsk facebook side med nogle af deres afkom.
    Kan se på nettet at der i sommeren 2017 i Køge var en der havde sit 3 kuld Alano hvalpe med stamtavle i DAEK. Der er på facebook en side der hedder Alano Espanol Denmark måske de kan hjælpe dig videre.

• #9   27. feb 2018 Er de FCI godkendte?

• #10   27. feb 2018 Nej

Kommentér på:
alano espanyol

Annonce