848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Cartrophen-behandling til gigt hos hunde Cartrophen-behandling til gigt hos hunde

Er der nogle af jer der har prøvet Cartrophen-behandling mod gigt ? Virker det og hvad koster sådanne behandling?

Og har i andre erfaringer som virker ? Min hunde basse kan ikke tåle nsaid produkter hun får vital aninin og canosan men sys ik rigtig det virker .

Ved i hvad virker ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cartrophen-behandling til gigt hos hunde
  • #1   20. okt 2019 Flexadin Advanced virker på de hunde jeg kender med gigt.

• #2   20. okt 2019 Cartrophen behandlingen virker og er et must for vores Milo. Først gives 4 insprøtiniger med en uges mellemrum, der plejer at være en virkning efter 3 insprøtinig. Jeg mener det dengang kostede ca. 1100 kr for de første 4 insprøtiniger derefter ca. 200 kr. pr. insprøtinig. Milo for hver måned. Det er lidt forskelligt hvor ofte det er nødvendigt, for andre er det hver feks 3 måned. Vi giver også flexadin Advanced, hills jd foder og stride plus det virker også for vores Milo

• #3   20. okt 2019 Min gamle terrier fik Cartrophen og det virkede så godt på ham. Han havde spondylose, hvor de også får gigt omkring. I 4 år fik han indsprøjtninger hver 5-6 uge og det var det hele værd. Det var ikke dyrlægen der gav hver gang, så det var kun 175,- kr pr gang, men han vejede også kun 7 kg. Prisen afhænger af hvor stor hunden er og hvor ofte den har behov for det. Det kunne heller ikke betale sig at få forsikringen ind over, for det var jo ikke værre for pengepungen (min havde jo spondylose som er en anerkendt sygdom og ikke gigt)

• #4   20. okt 2019 min yngste får det for slid i hoften, synes det hjælper, hun fik vist 3 gange med kort mellemrum og får nu hvert ½ år, kan ikke huske hvad jeg giver ...

• #6   27. okt 2019 Det vil jeg lige foreslå dyrelægen næste gang . sprøjtes det ind hvor de har problemet eller fordeler det sig automatisk hen hvor problemet er ?

Kommentér på:
Cartrophen-behandling til gigt hos hunde

Annonce